Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.4 mono wtrysk 10/100 dużo za dużo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Proponowal bym kolegom dokladne przeczytanie na forum dzialu o silnikach benzynowych.
1.4 mono po tak zakorkowanym miescie jak Warszawa i teraz w okresie zimowym nigdy nie pali mi wiecej jak 8l i to przy troszke "kawalerskiej" jezdzie. Przy normalnej 7-7,5.
Poswieccie silnikowi troszke czasu, zaintestujcie w kilka uszczelek i bedzie cacy.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tommies pisze:Poswieccie silnikowi troszke czasu, zaintestujcie w kilka uszczelek i bedzie cacy.
-Uszleka pod głowicą (plus planowanie głowicy)
-uszczlniacze zaworowe
-dotarte zawory
-wszystkie uszczelki między korpusowe w wtrysku dorabiane z polonitu
= żadnych zmian z spalaniem więc szkoda było mi już czasu na tamten silnik zostało tylko tam wymienić tuleje i tłoki może to coś by dało..
ale to nie na moją kieszeń.. :-/
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Zmiany o ktorych mowie beda skuteczne pod warunkiem ze silnik tylko niedomaga, a nie jest kompletnym szrotem. Zazwyczaj w 1.4 mono za zwiekszone spalanie a czesto przy tym takze podwyzszone obroty odpowiada uszczelka w podstawie wtrysku i szczegolnie druga pomiedzy kolektorami lub uwalony EGR. Rzadziej uszkodzona sonda lambda.
Teraz z Krysiunem mamy na tapecie przypadek w kolejnej 5, ze chyba uwalona jest instalacja elektryczna lub jakies czujniki (m in. sterowanie krokowym) i tez za duzo pali.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

powiem ci tak
zmierzyłem całą instalacje elektryczna od czujnika do kostki przy kompie uszczlka między kolektorami zmieniona
obroty miałem w garnicach 900~1000
sonde zmienioną miałem na nową egr zaślepiony ..
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

podobnie do wsmpw mam u siebie głowica po remoncie, wtrysk szczelny, czujniki ok elektryka tez, egr zaślepiony. motor nie bierze oleju ani nie dymi. jakieś propozycje dla czego tyle pali?
ach kochana ruda.... :/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

poprostu czasem są takie usterki które się filozofom nie śniły.. :mrgreen:
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Mnostwo przyczyn. Od kiepawch wypalonych zaworow czy popychaczy i zuzytego walka poprzez bardziej prawdopodobna jaka jest sam wtryskiwacz - moze juz nie trzyma ustawien i leje benzyne. Osobiscie przerobil bym jeszcze raz dokladne sprawdzenie elektryki.
Na odleglosc ciezko cos powiedziec a do sprawdzenia takich jak wtryskiwacz nieodzowna jest aparatura pomiarowa.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kurde ja spędziłem nad moim miesiąc ciągłej walki komputery zmieniane wiązki sonda nowa wtrysków mam teraz z 5
elektryke miałem wporządku kabel po kablu mierzyłem i mierzyłem czy nie ma zwarcia między nimi.. i ciągle miałem to samo
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Jakas przyczyna zawsze musi byc, po prostu czasami szkoda czasu i pieniedzy aby ja zlokalizowac i naprawiac. Jak podstawowe metody zawioda to taniej czesto kupic nowy silnik
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no tylko szkoda że zawsze zatrymujesz się w takich przypadkach na częściach które kosztują tyle co do tej pory wydałeś na ten silnik,ale jakby człowiek wiedział że tak będzie to bym odrazu inwestował w drugi :-|
Rooster

Post autor: Rooster »

Hmm... tak patrzę.... i powiem szczerze że mi też pali dziwnie dużo... Ale jak patrze na przebieg sprawy wsmpw, to nawet nie myślę o próbach naprawy... :P Z resztą na co mi jest remontowac silnik samochodu po zlomowaniu?
ODPOWIEDZ