Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

kłopoty z sinikiem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

smyczka

kłopoty z sinikiem

Post autor: smyczka »

Witam wszystkich klubowiczów mam renie 1.4 mono i od niedawna mam problem. Tzn. cięzej mi pali i po przejechaniu ok.2 km. zaczyna mi słabnąć i przerywać, jak ja zgasze i poczekam chwile jedzie kawalek normalnie. myslałem ze jest cos z paliwem ale to sprawdzilem pompka podaje mi paliwo, swiece tez mysle ze nie, zmienilem wszystkie na inne i jest to samo, mechanik mowił mi ze to moze byc modół. Pomóżcie!!!!!! licze na wasze posty.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

modul, wtrysk, czujniki (polozeniawalu, temperatury), komp, map sensor, sonda...
odlacz co sie tylko da aby tylko silnik chodzil i zobacz co sie bedzie dzialo

zostaw podlaczone tylko:
- map sensor
- czujnik polozenia walu
- modul
- wtrysk

reszte poodlaczaj - jesli dalej bedzie tak samo to juz masz tylko 4 opcje.. a nie wszystkie...
smyczka

Post autor: smyczka »

no dobrze a co z pompką paliwa, sprawdzałem i podaje paliwo. W kilka minut napompowała mi 5l w kilka minut, ale być moze podaje za male cisnienie, bo ostatnio sporo jezdzilem na rezerwie, być moze zassała już powietrza i sie uszkodziła???wymienic ją???

A i zmieniłem na inny modul i dalej to samo!!!!!!!

A co to jest map sensor???

znajomy mechanik podlanczał moje autko pod kompa i czujniki temperatury wskazywały wporząku.


Czy ten map sensor jest też od temperatury i czy komp go pokaże???
Ostatnio zmieniony 9 lutego 2009, 20:08 przez smyczka, łącznie zmieniany 2 razy.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

edytuj posty map sensor jest podłaczony pod kolektor ssący i idzie do niego wtyczka z 3 kablami... i wężyk (czarny plastik)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

map powinien zostac wykryty na kompie

podmien jeszcze czujnik polozenia walu

sprawdz kompresje
smyczka

Post autor: smyczka »

wsmpw co masz na myśli pisząc edytuj posty???

Czyli mam rozumieć ze wykluczacie pompke paliwa???? Sprubuje jeszcze z tym czujnikiem wału. dzięki za wszystkie odpowiedzi bardzo mi pomagacie. Muszę ją jak najszybciej naprawić jest mi bardzo potrzebna.!!!!
jjmag

Post autor: jjmag »

sprawdził bym jeszcze sam monowtrysk dokładnie bo na postoju kompem to sobie można sprawdzać a w czasie jazdy pokaże co innego
smyczka

Post autor: smyczka »

a jak najlepiej sprawdzić monowtrysk? Komp go wykaże czy poprostu wymienić na inny???

A czy moge wsadzić do niej monowtrysk z innego silnika o wiekszej pojemnosci, bo wizualnie wygładają tak samo ?!>?
jjmag

Post autor: jjmag »

wizualnie to one wszystkie nawet i od poloneza są podobne najlepiej podjechać do kogoś kto zajmuje się regeneracją wtrysków zapłacić parę złoty żeby go sprawdził, albo jak masz dojście to podrzuć inny ale radzę z tej samej pojemności bo też mogą być cuda.
smyczka

Post autor: smyczka »

dzieki wielkie jjmag sprawdze i zobaczymy bo już cholery dostaje, chodziła mi jak żyletka podjechałem na CPN zalałem i nie mogłem ruszyć wtedy sie wszystko zaczeło. Paliwo wykluczam bo dolałem drugiego i nic.!!!
jjmag

Post autor: jjmag »

Smyczka a czemuś odrazu tak nie powiedział kolego filtry paliwa posprawdzaj a elektroniką zajmij się na końcu w tym przypadku najprawdopodobniej masz zabity filtr paliwa i przez to traci siłę żony cienias 900 miał te same objawy też sie z tym męczyłem a sprawa okazała się banalnie prosta, do temp. 50-60 stopni szedł jak rakieta a później kangurki i brak siły 5-10 minut odpoczynku 2-3 km normalnie i znowu powtórka z rozrywki, to teraz powiem inaczej najprawdopodobniej wymiana filtra paliwa i jeżeli zacznie normalnie pracować wypłukaj dobrze zbiornik paliwa żeby ten syf znowu nie zapchał ci filtrów.
smyczka

Post autor: smyczka »

filtr paliwa był w porządku okazała sie pompka paliwa!!!!!!!! ale profilaktycznie filtr tez wymieniłem. Wielkie dzieki za rady ui pomoc.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

smyczka pisze:
... sprawdzilem pompka podaje mi paliwo ...

...

... okazała sie pompka paliwa!!!!!!!! ...
uwielbiam to... i wez tu doradzaj.... :-P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

8-) kozak tego na forum nie było jeszcze..
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

każdy od czegoś musi zacząć, kilka awarii i napraw i autko rozkręcone i skręcone w godz
tel. 694-451-356
Obrazek
ODPOWIEDZ