ja mam 1 pompke do recznego na sprzedaz

reczny podlacza sie bardzo prosto... nie ma roznicy czy bebny czy tarcze...
dodam, ze modyfikacja ta jest nielegalna

- ingerencja w uklad hamulcowy
1. przepinasz obydwa przednie przewody hamulcowe pod 1 sekcje pompy (2 wejscia z tylu albo 2 wejscia z przodu)
2. druga sekcja: 1 wyjscie zaslepiasz, w drugie wpinasz przewod idacy na tyl
3. na przewodize tym montujesz korektor sily hamowania
4. przewod wyjsciowy z korektora wpinasz w wejscie pompy hydraulicznego
5. wyjscie z pompy hydraulicznego idzie poprzez trojnik na 2 tylne kola
gotowe
mozna zastosowac 2 pompy i zachowac uklad diagonalny - ale nie udalo mi sie uzyskac identycznej sily na obydwoch kolach w takim zestawieniu...
pompa recznego jest przeplywowa - jak dzwignia jest puszczona - dziala jak przelotka, jak dzwignie lekko pociagniesz to najpierw pompa blokuje wejscie i po jego zablokowaniu pompuje plyn na tyl, nie pompujac na przod
tlok pompy trzeba przewaznie zablokowac tak aby przy depnieciu w hamulec nie wyskoczyl z pompy - gdyz zabezpiecza go tylko pierscien segera