Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wyjmujesz z deski zegary i od tylu wsadzasz w nie zarowki...
zassaj sobie serwisowke z dzialu technicznego to obczaisz jak sie wyjmuje zegary i robi inne rzeczy
1 zdejmujesz daszek od zegarow (do gory wybic trzeba go)
2 zdejmujesz dolna czesc kolumny kierownicy (3 srubki od spodu)
3 wkladasz tam lape odczepiasz linke od predkosciomierza
4 podwazasz srubokretem blaszki znajdujace sie po bokach calego licznika i wyjmujesz troche licznik, odlaczasz kostke z tylu i masz licznik w rekach
Wszystko jest bardzo pieknie opisane jak wymienic żarówki.
-zdjąłem daszek ( pociągajć dół do siebie i do góry)
- odkręciłem dolną osłonę kolumny kierownicy ( 3 śruby kluczem Torx)
- po podważeniu bocznych blaszek licznik lekko wysunął
Wszysko pieknie ale została linka szybkościomierza. Za cholerę nie mogę jej odkręcić. Nie chcę robić tego na siłę , zeby nie uszkodzić licznika. Jak próbuję ją odkręcić to widzę , ze aż licznik się odgina od obudowy. Czy ktoś to robił i moze jest jakis patent na to?
Przez linkę stanąłem z pracą. Moze mi ktoś udzieli jakiejś rady jak to zrobić?
hmmm... ja w clio ph1 (a mysle ze mocowanie linki licznika jest podobne jesli nie takie samo) wzialem samozaciskajace sie zabki scisnalem ten "pierd.olnik" zaraz na koncu linki i poszlo...
jesli w 5 jest inaczej to sorry, ktos inny Cie pokieruje...
dokladnie tak jest... jest na koncu linki taki pierscien jakby i sie go sciska mocno z 2 stron - ale w odpowiednim miejscu - powinno byc wyczuwalne ze pracuje w tym miejscu - i wtedy zaczepy lekko popuszczaja... i wtedy lekko obracajac w jedna i druga strone mooocno wyciagamy linke za ten pierscien