Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
problem z odpaleniem na mrozie
Moderator: Moderatorzy
Sweeper nie słuchaj tych pierdów o ciśnieniu.
WD i kostki na module przejechać, czujnik ze skrzyni wykręcic i przeczyścić. Nie odpowiedziałeś na pytanie - nie pytam czy pali a czy kręci. Czy rozruszkik kręci żwawo a auto nie chyta, czy może rozrusznik kręci mocno wolniej. A jak kręci żwawo - czy nie łapie wogóle, czy tak jakby czasem chciał zagadać.
WD i kostki na module przejechać, czujnik ze skrzyni wykręcic i przeczyścić. Nie odpowiedziałeś na pytanie - nie pytam czy pali a czy kręci. Czy rozruszkik kręci żwawo a auto nie chyta, czy może rozrusznik kręci mocno wolniej. A jak kręci żwawo - czy nie łapie wogóle, czy tak jakby czasem chciał zagadać.
na lpegu nawet nie próbuj bo przy obecnych temperaturach nie ma mowy no chyba że masz parownik landi bez membran, a tak ogólnie sprawdź jedna rzecz zdejmij przewody wn jak oczywiście nie może zapalić wnieś do ciepłego a jak nie masz gdzie zawiń w kawałek papieru i posiedź na nich z dwadzieścia minut wtedy załóż i spróbuj w poprzedniej reni tez tak miałem wystarczyło szarpnąć i chodziła a po nocy lub dłuższym staniu na mrozie nikt jej nie mógł zmusić żeby odpaliła pomimo tego że przewody były miękkie.
ja odpalalem moja 1,4 zawsze na lpg (bo na paliwie nie bardzo chciala chodzic) przez 2 zimy (oczywiscie pozostala czesc kazdego roku tezjjmag pisze:na lpegu nawet nie próbuj bo przy obecnych temperaturach nie ma mowy no chyba że masz parownik landi bez membran, a tak ogólnie sprawdź jedna rzecz zdejmij przewody wn jak oczywiście nie może zapalić wnieś do ciepłego a jak nie masz gdzie zawiń w kawałek papieru i posiedź na nich z dwadzieścia minut wtedy załóż i spróbuj w poprzedniej reni tez tak miałem wystarczyło szarpnąć i chodziła a po nocy lub dłuższym staniu na mrozie nikt jej nie mógł zmusić żeby odpaliła pomimo tego że przewody były miękkie.

a biala nasza nowa tez nie chce odpalac na mrozach...
dodam, iz przed pierwsza proba odpalenia wciskam pedal gazu 20 razy


takie coś:
http://www.gunk.pl/produkty/p06.htm
koszt ok 14 pln, dostępne w Norauto
w opisie na stronie jest błąd - środek wlewa się na pusty bak (3-4 litry paliwa)
http://www.gunk.pl/produkty/p06.htm
koszt ok 14 pln, dostępne w Norauto
w opisie na stronie jest błąd - środek wlewa się na pusty bak (3-4 litry paliwa)