Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z odpaleniem na mrozie

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Sweeper

problem z odpaleniem na mrozie

Post autor: Sweeper »

więc tak...
wkurzałem się, że kaszle na LPG a na benzynie gaśnie jeszcze na jesień
potem przyszły mrozy i zaczęły się problemy z odpalaniem
więc LPG jest wyregulowane, benzynka również - silnik ładnie trzyma obroty i przełączenie LPG/PB działa
ale jest zonk z odpalaniem na mrozie nadal
na benzynie kręci i nic, na LPG kręci i nic
kable podpinam i nic
dopiero linka i dosłownie 50m targania za innym autem i fura pali...

jakieś sugestie bo jutro znowu będę musiał szukać jelenia na linkę :D
Arti

Post autor: Arti »

świece masz świerze?
Sweeper

Post autor: Sweeper »

nie - myślisz, że to coś zmieni?
jak silnik zapali raz to potem już nie ma problemu... do czasu wystudzenia
byle odpalił ten jeden raz :d
Arti

Post autor: Arti »

Sweeper pisze:nie - myślisz, że to coś zmieni?
nie wiem, niby nie powinno mieć związku, ale świece też mają określoną żywotność
ja zmieniam po około 25tkm
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

a cisnienie na tłokach masz?
Sweeper

Post autor: Sweeper »

nie mam teraz nawet jak tego sprawdzić
remont planowany jest na wiosnę
wszystko było zajebiście do czasu aż temperatura nie spadła za bardzo...
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

a nikt w okolicy nie ma manometru? miałem podobnie przy innym aucie jak temp spadła do zera i trochę poniżej odpalał tylko na linkę albo długie pchanie. powodem było własnie brak cisnienia
Ostatnio zmieniony 6 stycznia 2009, 19:41 przez macky, łącznie zmieniany 1 raz.
Sweeper

Post autor: Sweeper »

a to trzeba było tak od razu pisać....
czyli fura ląduje w garażu... ehh :(
kompresja jest słaba - to wiem bo ten silnik powinien ciągnąc furę a ja nawet Corsie 1.0 na 3 cylindrach nie daję rady...
miałem tylko nadzieję, że problem jest łatwiejszy do rozwiązania
Ostatnio zmieniony 6 stycznia 2009, 19:42 przez Sweeper, łącznie zmieniany 1 raz.
żuwik

Post autor: żuwik »

A kręci jak w lecie czy zauważalnie wolniej?

Ja bym popatrzył na styki czujnika położenia wału i na sam czujnik. To typowe objawy jego niedomagania, albo śniedż na mrozie zakłóca jego pracę, albo to zbieg okoliczności.
Sweeper

Post autor: Sweeper »

okres lato, jesień bez problemu
palił na dotyk - zawsze na LPG
potem zrobiło się zimniej to zacząłem przełączać na PB które nie było wyregulowane
teraz po regulacji LPG i PB pali na dotyk na jednym i drugi ale jak silnik jest ciepły
bo jak tylko ostygnie na mrozie to jestem w czarnej dupie - w garażu stoi całą noc i również pali na dotyk a trzy godziny na polu i jest dobranoc...
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

ale niekoniecznie też to musi byc u ciebie przecież cisnienie sprawdza ci w karzdym warsztacie
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

a w twoim garażu jest ciepło?
Sweeper

Post autor: Sweeper »

gdzie ja Ci o tej porze warsztat w Bielsku znajdę
to zadupie - tutaj wszyscy o 18:00 do domu idą...
macky pisze:a w twoim garażu jest ciepło?
nie jest ogrzewany, ale temp jest dodatnia
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

to by wyjaśniało dlaczego pali po nocy w garażu bez problemu a postoi pod chmurką pare godzin silnik zmarznie i cisnienie ucieknie
Sweeper

Post autor: Sweeper »

dobra kurde - jutro sprawdzę kompresję w tej padace...
Żuwik pracujesz jeszcze w Wektorze?
wybieram się do Was jutro tak czy siak i potrzebowałbym żeby na szybko mi ktoś sprawdził ciśnienie na cylindrach...
da radę czy trzeba się umawiać i otwierać zlecenie?
ODPOWIEDZ