Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Półoś od JB5 do JB3

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Półoś od JB5 do JB3

Post autor: wsmpw »

jak w temacie szukałem nie znalazłem wyczerpujaczej odpowiedzi
czy jeśli mam ten element co odchodzi na prawą półoś ze skrzyni jest on zakołkowany (renault 19) to czy jak wypnę tą półoś z tego koszyka od JB5 i włoże do koszyka od JB3 to będzie dobrze czy sie różni półoś długością wałka.. czy tego gniazda?
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

powinno być dobrze ja tak robiłem tylko na odwrót z jb3 do jb5 jesli dobrze zrozumiałem i piszesz o przegubie wewnętrznym wszystkie sa takie same
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kurde coś nie teges chyba nie zczaiłeś mam skrzynke JB5 i półosie od niej a chce wsadzić 1.7 ze skrzynią JB3 z tego co mi wiadomo to w JB3 jest dłuższa prawa półoś ale nie wiem czy nie da sie obejść tego problemu zostawiając przy skrzyni ten cały uchwyt na przegub od reno 19 i wsadzić w niego półoś prawą od skrzyni JB5
ot cała filozofia pytanie do przerabiających temat.....
POMÓŻCIE bo 1.4 mi za dużo pali i musi zrobić OUT
:-?
pogloądowo chodzi o element z prawej
Obrazek
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

ten element z prawej to jest połowa przegubu wewnętrznego i pasuje do jednej i drugiej skrzyni czy półosi jeśli zmienisz półoś a ten element zostawisz to bedzie ok
Qucor

Post autor: Qucor »

A tak BTW... czemu nie zostawisz skrzyni z półosiami jak są w dobrym stanie ;-)

Przecież tyle roboty mniej a taka skrzynka też daje rade w 1,7 :shock:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

skrzynie JB5 do 1.7 nie chce mieć niemiłej niespodzianki ;-)
półosie zostają tylko ten element bym zostawił od 19 :-o
Qucor

Post autor: Qucor »

Jak tam chcesz...

Uważam że niepotrzebnie robisz sobie pod górkę :-P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no i jak będzie to dłuższe czy nie? czy poprostu nie wiecie nie chce żeby mi połoś wyskoczyła albo żebym wkładał na czuja bo sie okaże że będzie tej samej długości i znów będe stał z pracą i 200 zł pójdzie z kieszeni..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

mi wyskoczyla prawa polos wlasnie, no i przemielila sie z leksza... wsadzilem ja z 1,4 (JB5) do skrzyni z GTE JB3... polos byla do zmiany...
przemienilem jednak polos cala razem z tym koszem - i moze tu tkwi jakas roznica... moze kosz ma inne odsadzenie - w zaleznosci od skrzyni, a sama rura polosi jest taka sama (dlugosc) - tego nie wiem...

zamiast pisac nowy emat trzeba bylo kontynuowac jakis inny o polosiach... po co kolejny?? :-/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

zamiast pisac nowy emat trzeba bylo kontynuowac jakis inny o polosiach... po co kolejny??
inne tematy nie miały na zadaniu wyjaśnienia tego o co mi chodzi
Lodoo pisze:mi wyskoczyla prawa polos wlasnie, no i przemielila sie z leksza.
w którym miejscu sie przemieliła??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie mowie zeby czytac a kontynuowac i pytac w jakims innym temacie o dlugosci polosi... zeby bylo w 1 miejscu... teraz juz po ptakach...

przemielil sie ten wlasnieelemrnt ktory pokazales na zdjeciu... wyskoczyk krzyzak i przemielil ta blache z wierzchu, bo obrocila sie ona troche i krzzak nie mogl wskoczyc z powrotem w gniazdo... poharatana oslona i jej pierscien dociskowy...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Lodoo pisze:nie mowie zeby czytac a kontynuowac i pytac w jakims innym temacie o dlugosci polosi... zeby bylo w 1 miejscu... teraz juz po ptakach...
ok następnym razem tak zrobie ;-)
Lodoo pisze:przemielil sie ten wlasnieelemrnt ktory pokazales na zdjeciu... wyskoczyk krzyzak i przemielil ta blache z wierzchu, bo obrocila sie ona troche i krzzak nie mogl wskoczyc z powrotem w gniazdo.
czyli chyab powinno być ok jak zmienie gniazdo ale to sie okaże w praniu po nowym roku :mrgreen:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

MAM kolejne pytanie :mrgreen: czy skrzynka JB3 pasuje na łapy od JB5??
bo jak skręcę 1.7 ze skrzynią JB3 i będe chciał to zamontować to będzie mi pasować na lewą poduszke i tą z tyłu a na silnik będe musiał kombinować (poduszki od JB5)
czy jak to jest czy ona sie korpusem różni... :?: :roll:
kurde taki mam mętlik teraz w głowie że mi sie miesza
to forum całe przeczytałem o swapach to stare też :shock:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wsio pasi :-)
poduszka rozni sie tylko 1 - ta z przodu po stronie silnika (rozrzadu) - i jest taa sama dla danego typu silnika (np wszystkie "F" maja takie same, wszystkie "C" maja takie same itd... ale F nie pasuje do C i odwrotnie, poduszka z silnika typu F z R19 pasuje tez do sanek z R5
tylna poduszka zawsze taka sama - pasuje z R19 albo R5 do kazdej skrzyni JB, to samo przednia poduszka skrzyni
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no więc skoro tak to dlaczego półoś jest krótsza od JB5 do JB3 ??
czyli skrzynia różni sie korpusem a mianowicie ma przesunięte mocowania w lewą stronę.. :roll:
ODPOWIEDZ