Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pomocy!!! Nikt nie umie mi pomóc.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Tommies nie mogłem sie wczoraj powstrzymac i złapałem się za ten kolektor odkręciłem monowtrysk, odkręciłem też śruby te co są z góry od kolektora zostały jeszcze te na dole tylko tam jest trudny dostęp , dzis za chwile jade zamówic uszczelki sa w kiepskim stanie 1 pomiedzy kolektorami 2 miedzy glowica a kolektorami 3 miedzy kolektorem ssacym a wtryskiem.
aha egr mi nie dziala chyba odkreciłem zasysałem powietrze i nie zatrzymuje idzie powietrze jak tym ruszam to wogule cos tam w nim lata w srodku. jest popsuty chyba....napewno. aha odkreciłem tez alternator bo sprawdzilem i mialam do bani ładowanie musze go zreinkarnowac.
zdjęcia z tej operacji :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

fajna pomocniczka :mrgreen:
unikorn

Post autor: unikorn »

Bardzo fajna :P
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Moja dziewczyna a zarazem 1 pomocnik w stajni renault 5 ;) chyba polubiła te wieczory w garazu przy piwku, nawet czasem dobry klucz poda :mrgreen:

dzisiaj odkreciłem kolektor ssacy i wydechowy od glowicy ,niemoge ich tylko rozdzielic bo niemam klucza ampula takiej gwiazdki a musze tam uszczelke zmienic. wykreciłem tez rozrusznik i byl w naprawie dzis bo nie za kazdym razem łapał. zobaczyłem tez ze poduszke spod silnika mam porwana ta co jest z tylu centralnie umieszczona. w pon. bede mial juz wszystkie uszczelki ,poduszke pod silnikiem, alternator i rozrusznik zrobiony :-) no i bede skrecał wszystko. tylko niewiem co z tym erg bo jest na 100% niesprawny ten zaworek tem bo puszcza powietrze i to sporo..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zaslep wpizdu i wywal to ustrojstwo cale ;-)
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

hmm... no tez w sumie o tym myslalem. a to jest na 100% nie potrzebne do poprawnego działania silnika? z greenpeacu nie jestem ;)
macie moze jakies wskazówki czym i jak to skutecznie zaślepic?
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Witam


Pomocnik w białym ubraniu do garażu ??? :) OJ OJ

Renia super pozdrawiam

EGR miałem tak samu u mojej żonki jak miała kiedyś 1.4 też dmuchało zmieniłem na drugi bo akurat miałem

jak to zaślepić zapytaj kolegę "tommies"
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Nie miałem parę dni czasu ,a jak miałem czas to nie miałem internetu stąd moja nieobecnośc i zaleglosci..... Z moją piąteczką sprawa obecnie wygladą następująco: według waszych wskazań i pomocy a przede wszystkim dzięki pomocy kolegi ''tommies''
-wymieniłem uszczelke miedzy kolektorami (była w kiepskim stanie)
-wymieniłem uszczelke miedzy kolektorami a głowicą
-podpiołem wszyskie wezyki ktore wychodza od monowtrysku tak jak powinny byc (było prawie wszystko zle ,a np. map sensor wogule odpiety.
- sprawdziłem zawór ERG czy EGR (niepamietam) był zepsuty wiec z blachy powstała zaślepka i teraz niemam juz tego ,a ta czarną puszke całkiem wywaliłem a przewod zaslepilem , on chyba idzie od baku doprowadzal tam opary czy cos ale chyba obejdzie sie bez tego pochlaniacza :)

efekty: nie dymi jak lokomotywa, obroty sa jak należy , spalanie około 7l/100km

-podczas tych zabiegów przy okazji wymieniłem poduszke pod silnikiem ta co jest pod skrzynia biegow byla rozerwana calekiem.
-zregenerowałem alternator i rozrusznik
-kupilem akumulator

SPRAWA ZOSTAŁA ROZWIĄZANA DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC
Sweeper

Post autor: Sweeper »

cieszymy się niezmiernie
temat zatem zamykam
Zablokowany