Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pomocy!!! Nikt nie umie mi pomóc.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Kali___

Post autor: Kali___ »

jest i musi być podłączony , jak w kolektorze nie ma miejsca , to szukaj gdzieś w dolnej cześci wtrysku za przepustnicą
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

sa tam podłaczenia za przepustnica ,ale wszystkie sa zajete przez jakies inne rurki ,jedna jest zboku i jak przykladam palec to zasysa, jak ja zatkalem to ma wolne obroty ,myslalem ze git ale pali nadal jak palil 20 na 100. a stylu jest rurka ale jest podlaczona i wychodzi ona do takiej plastikowej rurki (obudowy ,a z niej wychodzi przy tej rurce jeszcze jedna mala ktora jest podpieta do takiej gruszki co jest przy kolektorze ssącyn. jak sie wnerwie to odepne wszystko i od nowa nad tym popracuje ,tylko niemam schematu podlaczen tych wszystkich rurek, w manualu nie moge sie tam nic dopatrzec, moze macie jakis schemat ,lub jakies zdjecia jak to powinno byc wszystko prawidlowe popodlanczane .. plisss help

dodam ze zaden mechanik sie na tym niezna u ktorego bylem, a juz ponad 100 zl grubo wydalem na wahe zeby objechac okoliczne warsztaty. strasznie umnie tu ktos nagmatwal.
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

U mnie w 1,4 mono wąż z Map'a podłączony jest tu:
Obrazek
ogólny rzut:
Obrazek
Kali___

Post autor: Kali___ »

to pojedz do sklepu kup trójniczek , rozetnij weża tam gdzie zasysa i już ,i ciekaw jestem jak jesteś w stanie stwierdzić , ze pali 20 litrów zatykająć jeden kruciec palcem na sekund kilka
BAN HIM!!!!!! ...........bo zaczyna mnie wkurwiać
50 osób tłumaczy i nie dociera toż to moja babcia , która zna sie na lepieniu pierogów, juz dawno by pojela , ze dopóki mapa nie podepniesz NIC SIE NIE ZMIENI !!!!!!!!
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

nie jestem mechanikiem nie wszystko jest oczywiste dlamnie od tak. a i mechanicy w okolicy sie nie znaja co reni dolega. wiec mnie prosze nie banowac.... KALI apropo to nie do konca tak...malo jasno napisalem,,, no tak jak mowie jeden wezyk wychodzi i zasysa z niego ,nie tylko go na chwile palcem zatkalem , zatkalem go szczelnie wlalem rowno 7 litrów paliwa ,a mialem rezerwa , przejechalem 32 kilometry i rezerwa znow sie zaswiecila kopci jak kopcil moze minimalnie mniej, wiec jest jak bylo z okolo 20 pali nadal, jak bym podlaczyl te wszystkie rurki od podcisnien itp. co wystaja z monowtrysku wedlug jakiegos schematu to bym ta przyczyne wyeliminował wtedy bmy miał nadzieje ze wystarczylo zmienic czujniktemp cieczy i powietrza w kolektorze ssacym, one podobno daja dane do sterowania wtryskiem uszczelka na kolektorze ssacym jest ok sprawdzilem sonde mam dobra swiece tez mechanicznie wtrysk ok bo podmienialem inny i to samo bylo ... .jak bym mial pewnosc ze wszystkie wezyki itd. ok to bym czujniki kupil. musialo by dzialac wtedy..
Ostatnio zmieniony 5 listopada 2008, 17:10 przez Kawuciak, łącznie zmieniany 2 razy.
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

dziekuje maciek za zdjęcia , a wiec jest tak jak zatkalem wlasnie ten przewod co mi na zdjeciu pokazales czyli map'a to silnik mi chodzil na wolnych ale nic sie nie zmienilo w spalaniu itp. niewiedzialem ze to map na poczatku (patrz post wyzej) jezdzilem z zatkanym myslalem ze obroty spadly to i reszta sie poprawila ,ale nie.. jak go podpiołem do map sensora czyli tak jak powinno byc to samochod nadal mial wysokie obroty jak wczesniej doslownie minimalnie mniejsze ale bylo to rano na zimnym silniku i nie jezdzilem z taka konfiguracja..... wiec d..pa dalej... aha napewno mam popsuty czujnik ten co kontroluje powietrze w kolektorze ssacym, ale watpie zeby to jedno robilo takie zamieszanie az ,,, a apropo czujnik temperatury cieczy co jest w kolektorze ssacym niewiem czy dziala , nikt mi tu wogule w okolicy nie umie podlaczyc furki pod komputer bo nie maja wtyczki... ehhh

PS. KOMPUTER W RENI 5 SIE RESETUJE PO ODLACZENIU KLEM OD AKUMULATORA???
supermonster

Post autor: supermonster »

a tak sie zapytam - piszesz że masz renie od miesiaca... Jak jeździła i paliła zaraz po kupnie? Bo jak tak kopciła i mimo tego ją kupiłeś to nie byłaby to zbyt mądra decyzja...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

kurde map sensor musi być podłączony do kolektora..
żuwik

Post autor: żuwik »

JAK SILNIK JEST ZIMNY BĘDZIE MIAŁ WYŻSZE OBOTY!

Załóż tam map-sensor i zrób chociaż 10 km po wsi... Do tego czasu nie podpowiem NIC WIĘCEJ bo mnie też już do szału doprowadzasz....
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

sory że Cie Żuwik denerwuje ... ja już poprostu niemam już siły... kupiłem takiego szrota kopcił wiedziałem ale wszystko szybko w nocy za pare stów i kupiłem. nie wiedziałem ze tyle pali ...i ze takie cuda moga wogule sie dziac... ehhh.

do tematu: no załozyłem ten map sensor zrobiłem nie 10 a 20km.- paliwa przepaliła w tym czasie dosłownie za 20 zł. i nadal ma wysokie obroty....i dymi (oleju minimalnie bierze)
podsumowujac:

-wtrysk mechanicznie jest ok bo podmieniałem inny i to samo
-sonde lambde mam nowa
-swiece 200km temu zmieniłem (ale i tak juz czarne)
-weżyk od map-sensora podpięty
-uszczelka pod kolektorem ssącym jest ok sprawdziłem

wiem ze napewno mam zepsuty czujnik od powietrza co jest w kolektorze ssacym
mam zamiar go wymienic jak dalej bedzie zle to o ile dobrze mysle w podanej kolejności wymienie jeszcze:

-czujnik powietrza w kolektorze ssacym
-czujnik temperatury cieczy co tez tam chyba on jest przy tym kolektorze ssacym
-map sensor
-komputer (co steruje tym moim diabełkiem na kułkach..

jestem na dobrej drodze?

podpiecie pod kompa nie wchodzi w mojej okolicy w gre bo niema nikt do 5...
zostaje droga elyminacji ,juz mam zalamke
rocker

Post autor: rocker »

Komputery... :-/
Są dobre do grania , nie jazdy...
żuwik

Post autor: żuwik »

Mylisz się Rocker, ale ok ;) też wolę gaźnik :D

Kolego Kawuciak, weź Ty się chłopie o ścianę rzuć albo coś I SKOŃCZ WSADZAĆ ŁAPY GDZIE NIE TRZEBA :!: Jak my mamy Ci pomóc, skoro mówimy Ci zrób jedno, a Ty wykręcasz wszystko, niszczysz i marudzisz że dalej jest źle. Teraz to ja już nie wiem co jest przyczyną, bo może ich być już 5. A tak eliminowałbyś jedno za drugim aż byś trafił. Straciłeś już 3 dni na to auto i dalej nie jeździ, zniszczyłeś czujnik i nadal nie wiemy co jest przyczyną - 20 mechaników z komputerem byś do tej pory znalazł. Czujnik temp. wykręcałeś, ale numeru - jak prosiłem - nie poszukałeś. Może map-sensor po prostu nie działa i dlatego ktoś go wypiął? Zgaduj dalej, ale skoro nie masz zamiaru nas słuchać - po co pytasz?
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Tommies sie zemna skontaktowal i na gadu gadu jak krowie na miedzy mi wszystko wytłumaczył :) umnie z tymi wszystkimi wezykami był straszny balagan i od nowa juz wszystko mam teraz podłaczone według instrukcji i zdjec które otrzymałem. dopiero teraz jak to uporzadkowałem moge sie doszukiwac reszty ewentualnych błedów czujników itp.
Żuwik przepraszam rzeczywiscie zapomniałem o tym numerze.


teraz sytuacja wyglada tak: do monowtrysku mam podłączony:
-wężyk map-sensora
-serwo (oczywiste)
-odme

i tyle!!! (reszta szczelnie pozaślepiana w obu kierunkach)

SAMOCHÓD PRZESTAŁ PRAKTYCZNIE DYMIC Z WYDECHU!!! (PRAWIE NIC)
JEŚLI CHODZI O SPALANIE TO NARAZIE CO PRAWDA PRZEJECHALEM 30 KM.
NA DWA RAZY ALE ODCZUWAM ZE PALI MNIEJ NAPEWNO NIE 20L/100KM JAK WCZESNIEJ..

POZOSTAŁ PROBLEM WYSOKICH OBROTÓW CAŁY CZAS NA SPRZEGLE I NA LUZIE MA WYSOKIE OBROTY, NAWET PO NAGRZANIU JAK PRZEJECHAŁEM 15 KM. NADAL SILNIK PRACOWAL JAK WRC :) NA WOLNYCH.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

No na razie to pomoglem tyle zeby nie kopcil jakby na wegiel i pare byl, no i nie palil 100/100 :) Teraz wlasciwie pomoge poszukac przyczyn i naprawic na cacy ale to jeszcze potrwa no i roboty sporo a przez GG ciezko sie tlumaczy na odleglosc.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a więc tak zobacz czy nie odłączyłeś weżyka od przodu przy monowtrysku może zasysa przez jakiś kruciec lewe wiatry.. za przepustnicą.. 8-)
Zablokowany