Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pomocy!!! Nikt nie umie mi pomóc.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

wybieram sie za chwile na szrot poszukiwac czujników tego co popsułem od temp. powietrza. Założe dzisiaj tez całkiem nowiutki czujnik temp. cieczy - (30 pare złotych). I zobaczymy co sie bedzie działo ,jak nie pomoze to zostaje zajac sie monowtryskiem, wieczorem napisze co i jak :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

Ręce opadają...

Czujnik w koszyczku z tyłu... No kto ma wiedzieć o czym mówisz?

Zdjęcie 1: nie wiem nawet gdzie jest na nim góra :? ale jeśli na dole to jest to czujnik temp. powietrza. Jego wypięcie spowoduje błąd wtrysku i symulację działania czujnika - będzie cały czas utrzymywał, że powietrze w dolocie ma 20 stopni.

Zdjęcie 2: zbadałbyś od razu gdzie kończy się z drugiej strony, bo to że wisi w środku komory niczego nie sugeruje.

Zdjęcie 3: To chyba rurka od podgrzewania przepustnicy, sprawdzę to dziś.

Zdjęcie 5: znów nie wiem gdzie jest góra, gdzie jest przód, ale to chyab rurka z kolektora wydechowego, dająca ciepłe powietrze na puszkę dolotu przy zimnym silniku. do kupienia w każdym sklepie moto za grosze.

Zdjece 6: ktoś widać zaślepiał odmę. Jak rozepcha pierścienie to będzie kicha. Grubej rurki, z całym szacunkiem, nie widać.

A mechanika to Ty sobie zmień, bo że wtrysk leje ile wlezie to ja wiem bez oglądania. Tyle że wtrysk to nie gaźnik i może lać ze względu na to, że tak nim steruje komputer, a nie ze względu na fizyczne uszkodzenie. Diagnostyka na komputerze by to wyjaśniła. A rzeźbę masz piękną. Ściągnij sobie serwisówkę, znajdź tam schemat rurek we wtrysku do c3j i musisz to odtworzyć. Nie ma rady.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

żuwik pisze:Zdjęcie 3: To chyba rurka od podgrzewania przepustnicy, sprawdzę to dziś.
możliwość zachodzi ale pompa założona od gaźnika więc zaślepione.
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Dziekuje Żuwik za ocene sytuacji masz recje, a mechanicy umnie się nie znają na tym samochodziku. i nikt tu niema zlaczki zeby podpiac pod komputer uff ale nie przestaje szukac. dzis przelozyłem wtrysk na chwile zeby zobaczyc czy wtrysk byl uszkodzony czy ,ale po zalozeniu innego to samo nic sie nie zmienilo Obrazek
pozostaje mi teraz wymienic czujnik temp. cieczy (ogladalem go ma dwa kabelki i dwa wyjscia we wtyczce) jest on umiejscowiony poziomo z tyłu- jesli to nie ten to mnie poprawcie) bo jest tez drugi czujnik sprzodu na jeden kabelek ale on chyba monitoruje temperature do czujnika na zegarach )
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

ktora to ta rurka od odmy? musze ja odślepic, niewiem po jaka cholera przy tym bebral. ps. gdzie sie znajduje map-sensor?

ps. wymienilem dzis sonde na nowa. :-D

ale jak palila 20 tak pali albo i wiecej to musza byc te czujniki ,bylem dzis na szrocie szukalem wtrysku ale wziolem go na chwile zalozylem i nic sie nie zmienilo wiec go oddalem ,a czujnikow niestety nie mieli :( bylem na 3 szrotach duzych i u paru osob i nikt niema na allegro tez niemoge znalesc -nie jest to pocieszajace :( chodzi mi o czujnik temp. cieczy (ma dwa kabelki i dwa piny na wtyczce) ktory wysyla informacje do do komputerka a z niego do wtrysku.... i o czujnik temp. powietrza w dolocie. ktory sam popsulem niestety... ;-(
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

w serwisowce masz podane parametry tych czujnikow w danej temperaturze... zobacz ile stopni jest na dworze i zaloz temp silnika na jakies 80*, zobacz jakie rezystancje odpowiadaja takim temperaturom i wsadz rezystory odpowiednie i zobacz czy spalanie bedzie ok... no i przynajmniej na te kilka dni powinien mniej palic - jesli to wina czujnikow....

a mapsensor to taka czarna prostokatna kostka z zielona wtyczka... i musi byc tez podpieta do kolektora ssacego wezykiem KONIECZNIE!
Arti

Post autor: Arti »

no i właśnie o tym wężyku do kolektora mówiłem

a map sensor tak wygląda:
http://www.moto.allegro.pl/item45381836 ... ensor.html
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

Obrazek

zrobilem zdjęcie i tak to wyglada to jest map sensor? no i jest od niego ta rurka tylko niemam pojecia gdzie ma byc włożona help!!! :) czuję ze dzieki wam jestem coraz bliżej rozwiązania problemu . Bardzo Dziękuje!!!





Obrazek
Obrazek

NA tych zdjęciach przedstrawiam tajemniczą zaslepke z weza ogrodowego ktora wychodzi z monowtrysku ,niewiem czy tak powinno byc?? help ,na drugim zdjeciu zaznaczyłem tez inna ciensza dluga rurke ktora jest zaslepiona tasma!! czy to odma, odslepic ja? trudno to zobaczyc na zdjeciu ale nie wychodzi ona z monowtrysku tylko ze skrzyzowania prostopadlego innych 2 gumowych przewodów.

P.S -poratujcie Prosze co z tym map sensorem kombinowalem kombinowalem i niewiem gdzie mam podłaczyc ten wąz od map sensora :(:(:(:( nic tam nie widze gdzie by to podpiąc
Ostatnio zmieniony 4 listopada 2008, 22:06 przez Kawuciak, łącznie zmieniany 1 raz.
Arti

Post autor: Arti »

do kolektora ssącego misiu kolorowy
i poproszę od razu pkt "pomógł" 8-)
wg mnie na 99% to jest to
bez tego nie będzie banglać
Sweeper

Post autor: Sweeper »

zajebista sieczka pod maską...
pogratulować autorowi tych poczynań
aż dziw, że to jeździ jeszcze...
unikorn

Post autor: unikorn »

Kolego... to auto jeździ nawet jak łamie prawa fizyki, matematyki... biologii pewnie tysz :D
żuwik

Post autor: żuwik »

Arti Respect :D strzał w 10kę :!:
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

kurcze :-/ niemoge sie polapac w manualu jak podlaczyc te wszystkie wezyki ,na 100% niewiem tez gdzie ten wezyk map-sensora wpiac :(( ma ktos z was moze 1,4 mono i zdjecia jak wygladaja te polaczenia wezykow ktory gdzie idzie pod obudowa filtra powiertrza.

tutaj umnie trudno sie polapac ktos bez pojecia to podlanczal i bajzel fest.
unikorn

Post autor: unikorn »

Z Tommiesem porozmawiaj, on ma w całkiem dobrym stanie ten silnik.
Kawuciak

Post autor: Kawuciak »

umnie w kolektorze ssacym nie widze zadnego trzpienia do ktorego bym mogl podlaczyc ten moj wezyk od map sensora , mozliwe ze ktos zmienial silnik lub sam kolektor i jest on inny bez tego trzpienia .. ogolnie mam sterszny balagan z tymi wszystkimi wezykami. bardzo prosze o pomioc ,albo ktos moze tam cos innego podpiol



MAM TAKIE ZDJECIE CO O NIM POWIECIE ZNALAZLEM GO NA FORUM, I NIE WIEM CZY NA NIM JEST PODLACZONY W TYM MIEJSCU MAP SENSOR CZY NIE
Obrazek
Zablokowany