Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pomocy!!! Nikt nie umie mi pomóc.
Moderator: Moderatorzy
Np. Ty. Nie chodzi o czujnik w kolektorze, a w głowicy. Gdzie masz w kolektorze płyn chłodniczy?....
Są dwa czujniki, jeden jest od lampki (jednopinowy) lub lampki i wskaźnika (dwupinowy), ale czujnik dający informację do wtrysku to coś zupełnie innego.
Sweeper Ty też motasz chłopakowi, Clip jest do nowszysch samochodów, z gniazdem OBD. Do starszych ma być tak jak pisałem XR25 lub NXR25. No ale ja się nie znam.
Z czujnikiem jest kłopot, bo Dialogys nie chce pokazać numeru. Trzeba będzie go poszukac na czujniku. Znajdziesz go nad czujnikiem położenia wału, wkręcony do głowicy. Czyli od strony kierowcy.
Są dwa czujniki, jeden jest od lampki (jednopinowy) lub lampki i wskaźnika (dwupinowy), ale czujnik dający informację do wtrysku to coś zupełnie innego.
Sweeper Ty też motasz chłopakowi, Clip jest do nowszysch samochodów, z gniazdem OBD. Do starszych ma być tak jak pisałem XR25 lub NXR25. No ale ja się nie znam.
Z czujnikiem jest kłopot, bo Dialogys nie chce pokazać numeru. Trzeba będzie go poszukac na czujniku. Znajdziesz go nad czujnikiem położenia wału, wkręcony do głowicy. Czyli od strony kierowcy.
Abo i moje autkoSweeper pisze:jak do Norauto masz daleko to szukaj w okolicy warsztatu który ma kompa do Renault (tzw Clip)
150 km to faktycznie byłaby kosztowna podróż
czujniki może sprzedać Ci Wasq - nasz szef
napisz do niego na PW to z pewnością dobierze Ci odpowiedniej jakości towar
ale 20 litrów to wynik godny niepozazdroszczenia - prawie jak Hummer



kurcze,
ten czujnik od temperatury płynu chłodniczego zamówiłem kolega z warsztatu wymontował go obejrzał i zamówił taki sam aby napewno był dobry. a apropo tego czujnika który jest styłu na kolektorze ssącym tak od gory to do czego on jest?
myslalem tez i o jego wymianie kumpel dzwonil ale nie mieli i tak z ciekawosci zadzwonil sie spytac ile to kosztuje w serwisie, powiedzieli 1150zł!!! wyjmowałem go żeby obejrzec i tam jest taki czujnik na końcu w koszyczku malutkim plastikowymi miałem go w rece i jak usłyszalem ile kosztuje to az mi sie polamal skruszył sie ten plastik i te druciki się popsuły napewno nie dziala wkręciłem go i nie podłączyłem ale na oko wszystko jest jak było albo narazie moze nie zauważam tego przy tym spalaniu a jest cos nie tak - podobno ze on niby kontroluje przeplyw powietrza czy cos takiego. apropo gadałem też z innym mechanikiem i oglądał mi ten wtrysk rozmontował cała obudowe filtra powietrza kazał odpalic silnik i stwierdził ze monowtrysk mam do wymiany bo twierdzi ze leje sie niego benzyna dosłownie i sie wrecz tam zbiera bo az jej nie przepala i stad tez czuc tak benzyne. powiedzial tez ze warto zobaczyc ten czujnik temp. cieczy ale poza tym mowi ze prawdopodobnie jest popsuty monowtrysk i musze wymienic, ale najpierw czujnik. wogule ogladalem ten swoj monowtrysk i tam mam jakies dziwne patenty jeden groby weżyk co wychodzi w strone maski jest zaślepiony. jeden mały też. z tyłu za gaznikiem jest taka okragła płaska puszka pod kontem i jeden węzyk z tamtąd tez był wysuniety to go założyłem spowrotem ... ufff straszne cyrki. zaraz wstawie fotki tylko przezuce z telefonu i dojde jak je tu umiescic. PS. dla pewności sprawdze i ten wezyk od map-sensora tylko niemam pojęcia jak go znalesc. za malo info jak dlamnie .


wkleiłem zdjęcia z opisami ,troszke mi to zajeło rozszyfrowanie tego wszystkiego ,pierwszy raz mam do czynienia z forum. Na zdjeciach przedstawiłem główne dziwne rzeczy jakie dzieją sie umnie pod maska ,dotyczy sie to wszystko tego tematu , i moze ma cos wspolnego z moim problemem a nawet jak nie to prosze o rade co z tym zrobic, na zdjeciach wyjasnilem wszystko co wydaje mi sie podejrzane.
P.S - kolega sprawdzał mi spręzanie na poszczególnych cylindrach , chyba tak sie to okresla albo cisnienie sam niewiem, ale na kazdym cylindrze wyszlo 9 , 10 - a rozrusznik troszke flegmatycznie krecił bo słaby akumulator. Czekam na wasze porady, ja mam narazie zero doświadczenia , a i zbytnio mechanik zemnie zaden. Ale sie staram. Prosze o pomoc
P.s 2-

tak wygląda z zewnątrz narazie , ale mam ambitne plany i powoli lecz systematycznie bede ją przeistaczał na cudo
tak zebym mogl sie kiedys bez wstydu na zlocie pokazac 
P.S - kolega sprawdzał mi spręzanie na poszczególnych cylindrach , chyba tak sie to okresla albo cisnienie sam niewiem, ale na kazdym cylindrze wyszlo 9 , 10 - a rozrusznik troszke flegmatycznie krecił bo słaby akumulator. Czekam na wasze porady, ja mam narazie zero doświadczenia , a i zbytnio mechanik zemnie zaden. Ale sie staram. Prosze o pomoc
P.s 2-


tak wygląda z zewnątrz narazie , ale mam ambitne plany i powoli lecz systematycznie bede ją przeistaczał na cudo


to jest termistor który zmienia rezystancje,ogólnie robi to samo co ten drugi czujnik ale ten mierzy temperature powietrza.. jak będziesz jeździł po szrotach to odrazu weź sobie ten czujnik skoro go zmostkowałeś to może źle wpływać na informacje docierające do Jednostki Sterującej.Kawuciak pisze:a apropo tego czujnika który jest styłu na kolektorze ssącym tak od gory to do czego on jest?myslalem tez i o jego wymianie kumpel dzwonil ale nie mieli i tak z ciekawosci zadzwonil sie spytac ile to kosztuje w serwisie, powiedzieli 1150zł!!! wyjmowałem go żeby obejrzec i tam jest taki czujnik na końcu w koszyczku malutkim plastikowymi miałem go w rece i jak usłyszalem ile kosztuje to az mi sie polamal skruszył sie ten plastik i te druciki się popsuły napewno nie dziala wkręciłem go i nie podłączyłem ale na oko wszystko jest jak było
