Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Rozrusznik - KLIK zamiast kręcenia

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

z tej "1" jeszcze idize kabel glowny plusowy na alternator...

wejdz pod auto i zetknij grubym kablem obydwie szpilki rozrusznika... jak nie zadziala to musisz wyciagac calosc... jak zadziala to musisz "tylko" odkrecic elektromagnes i wkrecic nowy....
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

zgadza się z tym że na tej szpilce może się łączyć ten kabel od alternatora z kablem zasilającym od akumulatora. I wtedy z 1 szpilki będą odchodziły 2 kable
tel. 694-451-356
Obrazek
gufner

Post autor: gufner »

Ciag dalszy niespodzianek z rozrusznikiem. Auto postalo chyba z tydzien. Dzis poprosilem kumpla o pociagniecie i z linki zapalenie, ale najpierw przekrecilem kluczyk. I oto rozrusznik zaskoczyl, ale niemrawo, chyba ze dwa obroty i padaka. Znaczy przez za słaby akumulator. Odpalilismy z linki, przejechalem chyba z 10kilosów i niechcacy zgasilem Renie. Znow nie zakrecil aku rozrusznikiem. Nieładuje kurde, czy rzeczywiscie aku padł? Ale teraz pytanko. Czy za słaby aku moze spowodowac KLIK zamiast krecenia a pozniej po tygodniu stania juz zakrecil ledwo rozrusznikiem? Dziwne troche. Moze sie cos odblokowalo w tym rozruszniku. Tak czy siak ide kupic akumulator nowy na zime.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

A na kable próbowałeś odpalać?
tel. 694-451-356
Obrazek
corey16

Post autor: corey16 »

gufner

Post autor: gufner »

Oj za pozno kurde. Kupilem juz za 200 Centre jakas 50Ah + nowe klemy. Podepne jak wroce i postaram sie zakrecic. Jak to aku byl powodem klików bede happy :D

EDIT:
Do wszystkich którym rozrusznik zamiast kręcić robi klik!!! Poproście najpierw kumpla aby was odpalił z kabli!! Wszystko wskazuje ze winny był akumulator. Kupiłem nowy, podpiąłem na nowych klamrach i pyk. Od kluczyka odpaliła Renia. Koszt naprawy :) 214 zeta, czyli nowy aku + nowe klemy. Powodzenia i oby nie zawiódł mnie rozrusznik kiedy go bede znów naprawde potrzebował, jak podczas tych świąt :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no aku to sie sprawdza w pierwszej kolejnosci w takim przypadku... :roll:
gufner

Post autor: gufner »

I kicha. Dzis znow powrocilo klikanie. Jutro mam nadzieje odprowadze Renie do mechanika. Niech sie nia zajma. A ja bede 300 w plecy. Fuck....
wsmpw

Post autor: wsmpw »

do mnie ją zaprowadź ja wyjmę rozrusznik i sie zobaczy :mrgreen:
gufner

Post autor: gufner »

Fajnie by bylo. Ale jutro o 8 musze ja zaprowadzic i na 9 do roboty. A auto na sobote potrzebne. Wiec kicha, nie mam wyjscia :D Ale dzieki za pomoc. Usmiechne sie w innych sprawach jak bede potrzebowal pomocy :)

Mam nadzieje ze akumulator ma ładowanie, kontrolka sie nie swieci zy cos nie tak, ale cholercia wie czy wogole sie kiedykolwiek zaswieci :D Jutro jak juz uda mi sie z pycha odpalic sprawdze ladowanie.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no ok chyba że tak ;-) ale ogólnie może to byś wina:
1.szczotek -szczotkotrzymacza
2.styku na kablach przykręconych do niego
:-P
Sweeper

Post autor: Sweeper »

no i ja muszę odgrzebać temat...
u mnie podobnie, ale zamiast klik coś tam się męczy
na starym aku umierało od razu, jest nowy i dalej ledwo co zaczyna kręcić ale zakręci i zapali...
wyjmowanie to porażka - ma ktoś jakiś racjonalny sposób na to?
unikorn

Post autor: unikorn »

Sweeper pisze:wyjmowanie to porażka
ja to się nie znam ale wczoraj w 20 sec wykreciłem i wyjąłem ;)
Sweeper

Post autor: Sweeper »

manuala poproszę - nie mam podnośnika żeby to zrobić a od środka nie bardzo to widzę...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

e tam... od strony kierowcy wychodzi leciutko...
2 srurbki masz jak na dloni przez skrzynie (16 albo 17), nakretka od tylu (16 chyba), szybka akcja z kluczem 13 i przewodem plusowym i juz jest...
w Cleonach poza GTT w 10 minut wyjmujesz gora rozrusznik....

i przy przykrecaniu uwazaj - musisz trafic na tulejke i przykrecic rozrusznik wodpowiednim miejscu... ja robilem tak ze na tulejce dosuwalem do oporu do kola zamachowego i odsuwalem tak 1-2mm i dokrecalem....

no i nie zapomnij aku odlaczyc ;-)
ODPOWIEDZ