w tym układzie to pewnie kiedyś będę dysponował takim wykresem
poczytałem sobie te wasze wywody i w sumie wybiórczo każdemu rację mógłbym przyznać
...fajnie byłoby mieć 1,8 16v bo to dobrze brzmi tak rajdowo
...ale Lodoo ...punkt po punkcie zgadzam się! po tym co w między czasie zasłyszałem i po dzisiejszej autopsji waga, p&p, mocowania, rozmiar, wygląd przy ew. kontroli (chociaż pały już nie lukają pod maskę... a ja i tak mam papier na 1,1

) albo BK jak w moim przypadku
w skrócie za dużo kombinejszyn w stosunku do 2,0 (jeśli mowa o swapie)
ale przyjemność z jazdy zakładam większa w 1,8
co do dynamiki, momentu ...nie wiem (nie znam tych silników ani ich parametrów) zakładam że jednak 1,8 16v ...bo i po to ma dwa wałki
ps. chory pomysł w trzy dni nie mając sprzętu i dobrego dostępu do części zamiennych swapować silnik! części telefonicznie zamówiłem... odbiór na jutro (przykład poduszka tylna pod silnik najtańsza na hurtowni KAGER - 240ZŁ; piasta na shrocie 60zł ...pojeby)
a... i jutro mi kurier przywiezie wysięgnik (jedyne 540 + przesyłka)
jakiś komentarz odnośnie cen samych silników
