Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1,7 mono dymi na czarno

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuczek

1,7 mono dymi na czarno

Post autor: żuczek »

Jak w temacie mam taki problem renia dymi na czarno jak to zlikwidować bo ewidentnie ma za dużo benzyny silnik na wolnych obrotach chodzi nie równo jak by sie dusił od nadmiaru dawki paliwa podmieniłem wtryskiwacz i to samo bo myślałem że sie przytarł bo jeżdżę na lpg a tu lipa :-( pomóżcie jak macie jakies dobre rady to serdecznie dzięki
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

podobnie miał balos i przyczyną był czujnik połozenia wału korbowego
żuczek

Post autor: żuczek »

a może źle ustawiłem rozrząd ?ale spróbuje podłozyć dzisiaj drugi czujnik i oblukam efekt
Karol

Post autor: Karol »

a może źle świeczki podpiąłeś??, głupia sprawa ale kiedyś miałem podobny objaw tylko ze przy 1,4 na gaźniku
Balos

Post autor: Balos »

U mnie to była czarna magia :-/ Wymieniłem czujunik położenia wału, czujnik temperatury wtrysku(chyba to sie tak nazywa), kompa i zamieniałem kilka razy wtryskiwacze aż w końcu zaczął ładnie chodzić.
Ale objawy miałem takie same jak opisujesz.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ja powiem tak:
nie potrzebnie tamten GTT oddałeś na złom:P
żuczek

Post autor: żuczek »

po dzisiejszej walce trochę się poprawiło świece wymienione nófki funkiel NGK , rozrząd sprawdzony jest oki,podmieniłem czujnik położenia wału i było to samo więc lipa ,po wymianie świec i małej regulacji poprawiło się znacznie na lpg :-/

który czujnik to od tej tem. wtrysku?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ten co jest w kolektorze ssącym .. nie pamiętam z której strony bo jeden odbiera info o temp powietrza a drugi o cieczy
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 840
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

Hm poczytaj na forum renault 19 w 1,7 na mono z tyłu kolektora ssącego jest taka zaślepka plastikowa jak pęknie i zaczyna łapać lewe powietrze to są podobne objawy chodzi jakby na 3 garach nie ma siły itd ewentualnie przepustnica może być wyrobiona i za dużo powietrza dostaje
żuczek

Post autor: żuczek »

krulyk pisze:Hm poczytaj na forum renault 19 w 1,7 na mono z tyłu kolektora ssącego jest taka zaślepka plastikowa jak pęknie i zaczyna łapać lewe powietrze to są podobne objawy chodzi jakby na 3 garach nie ma siły itd ewentualnie przepustnica może być wyrobiona i za dużo powietrza dostaje

ale moja ruda ma siłę pali na 4 gary tylko wali z wydechu na czarno aż milo i spalanie ma masakryczne bo podczas wyprzedzania widać jak wskazówka opada od paliwa ,nowa sonda też nie pomogła kombinuję dalej
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wiesz ostatecznie to komp może mieć już swoje przeżycia..
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 840
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

ja obstawiam nieszczelnoć w kolektorze ssącym przepustnica zaślepka w kolektorze może wężyk do mapsensora. ewntualnie trzeba sprawdzić kompresję czy nie spadła na jednym cylindrze ja tak miałem nierówno pracowała paliła 20 litrów gazu na sto i się okazało spadła kompresja ne jednym regulacja zaworów pomogła. Ale te dymienie na czarno ewidentie zła mieszanka
unikorn

Post autor: unikorn »

krulyk pisze:Ale te dymienie na czarno ewidentie zła mieszanka
Dokładnie tyle że nie ma co jej regulować ale należy przyczyne rozstrojenia znaleźć.
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 840
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

zgadza się
żuczek

Post autor: żuczek »

no ok sprężanie jest w miare na trzech cylindrach 11,5 bara a na jednym 10.5 bara zawory też ok ,a może do wróżki iśc może pomoże :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 25 września 2008, 12:19 przez żuczek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ