Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.7 turbo ?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no i oczywiscie inna kompresje - ale kto by o tym myslal :lol:
a polaczenie wiazek to chyba tylko tyle co do zegarow z kilku czujnikow i tyle...

przeplywomieRZ jesli juz....
rÓżni jeśli juz...
jak juz piszesz polskie znaki to wszedzie: bawiĘ, przekładkĘ

no i ja kchcesz to opisac to nie tu a w temacie swoim......... to jest dzial techniczny ;-)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

Henry pisze: Kabar zapomniałem dodać że rużni się głowicą, ale ogulnie konstrukcja jest przejęta z 1.7MPI i troche zmieniona aby pasowała do Turbo.
.

wedlug wszelkich katalogow reinz goetze glaser uszczelka glowicy dla wersji 1,7 GTE a 1,7 T z volvo jest taka sama :D

czyli zapewnoie roznica w odprezeniu silnika znjaduje sie jzu np w tlokach

ps. oftopicuja 1,7 T 1,4T slabo sie nadaja do KJSow :D
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
Kali___

Post autor: Kali___ »

Kabar pisze:Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
Raczej taka sama, gdyż ponieważ komory spalania sa w tłoku!!
Arti

Post autor: Arti »

Kali___ pisze:
Kabar pisze:Uszczelka jest taka sama, bo i blok taki sam.
Ale sama głowica jest inna, ma inne komory spalania.
Raczej taka sama, gdyż ponieważ komory spalania sa w tłoku!!
:?:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jak komora spalania w tłoku... raczej w cylindrze nad tłokiem :roll: :-P
PawelG

Post autor: PawelG »

no to żeby Was pogodzić, to narysujcie sobie to na kartce i zauważcie, że komora spalania jest tworzona przez głowicę i tłoki jednocześnie :-P a jej kształt zależy zarówno od kształtu głowicy jak i kształtu tłoka
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no tak tak komora spalania to przestrzeń w cylindrze między głowicą a denkiem tłoka
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

to musicie jeszcze chłopcy troche poczytac to dowiecie sie co to znaczy ze komora spalania jest w tłoku. głowica w silniku 1,7 jest zupełnie płaska nie ma w niej komory spalania, wyglada dokładnie tak jak z siolnika diesla. cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka tzw. system porsche
wsmpw

Post autor: wsmpw »

mówimy o komorze spalania czy o tzw wstępnej komorze spalania ? czy wstępna występuje tylko w dieslach?
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

ja odniosłem tylko kształt głowicy do głowicy diesla nic nie pisałem o komorach wirowych
Kali___

Post autor: Kali___ »

http://www.allegro.pl/item411730458_glo ... trysk.html

Prosze mi tu pokazać komore spalania
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobra ja już nic nie pisze .... :-P
PawelG

Post autor: PawelG »

KureckiE30 pisze:cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka
nie. całą komorę spalania tworzy zagłębienie w denku tłoka i głowica. samo wgłębienie komorą nie jest. dopiero w połączeniu z głowicą daje zamkniętą przestrzeń, którą można nazwać komorą spalania. a kształt głowicy nie ma tu nic do rzeczy, może być nawet wypukła.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Dawno nie grzebałem przy 1.7 i już nie kojarzę jak wygląda głowica od F3N'a.
Może rzeczywiście jest płaska.
W każdym razie znalazłem kiedyś informacje że Volvo poprawiło głowicę od F3N.
ODPOWIEDZ