Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
no to żeby Was pogodzić, to narysujcie sobie to na kartce i zauważcie, że komora spalania jest tworzona przez głowicę i tłoki jednocześnie a jej kształt zależy zarówno od kształtu głowicy jak i kształtu tłoka
to musicie jeszcze chłopcy troche poczytac to dowiecie sie co to znaczy ze komora spalania jest w tłoku. głowica w silniku 1,7 jest zupełnie płaska nie ma w niej komory spalania, wyglada dokładnie tak jak z siolnika diesla. cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka tzw. system porsche
KureckiE30 pisze:cała komore spalania tworzy zagłebienie w denku tłoka
nie. całą komorę spalania tworzy zagłębienie w denku tłoka i głowica. samo wgłębienie komorą nie jest. dopiero w połączeniu z głowicą daje zamkniętą przestrzeń, którą można nazwać komorą spalania. a kształt głowicy nie ma tu nic do rzeczy, może być nawet wypukła.
Dawno nie grzebałem przy 1.7 i już nie kojarzę jak wygląda głowica od F3N'a.
Może rzeczywiście jest płaska.
W każdym razie znalazłem kiedyś informacje że Volvo poprawiło głowicę od F3N.