Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana uszczelniaczy walu korbowego

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

cyp

Wymiana uszczelniaczy walu korbowego

Post autor: cyp »

czeka mnie robota jak w temacie, niestety za bardzo nie wiem jak sie za to wziac, moze ktos krok po kroku napisac co po kolei nalezy wykonac?? czy musze wyjmowac silnik czy da rade sama skrzynie?? czy przy wymianie tego uszczelniacza po drodze trzeba jeszcze cos wymienic?? i czy przy zakupie uszczelniaczy kierowac sie jakas konkretna firma? nie wiem o co jeszcze zapytac bo nie wiem jakie mozna problemy napotkac po drodze, wiec prosze o dokladne wyjasnienie sprawy, aha silnik c2j
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

Poczekaj choć tydzień z robotą ;-)
cyp

Post autor: cyp »

poczekam, narazie tylko wstepne przygotowania i nastawienie duchowe, nie chce niczego spartolic :/
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak masz duzego pecha to jeszcze dojdzie tarcza sprzegla

ogolnie zeby sie do niego dostac trzeba zdjac docisk sprzegla tarcze sprzegla

teoretycznei da sie odchylic samam skrzynie bez wyjmowania silnika

napewno do tej operacji trzeba zdjac polos lewa i spuscic olej ze skrzyni wsumie prawa tez trzeba odczepic bo bedzie skrzynie trzyamc z tego co koajrze to rozrusznik tez bedzie trzymal skrzynie
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

uszczelniacze dobre firmowe ;-) przy wuciaganiu starych uwazaj zeby nie porysowac walu...
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

najlepiej wyciągnąć silnik bedziesz miał wszystko na wierzchu i bedzie wszystko dokładnie widac, czy np. uszczelniacz(symering) równo wsadzony
cyp

Post autor: cyp »

o kurde nie wiedzialem ze to tyle roboty :( teraz troche inne pytanie, jak kupilem samochod to jezdzil praktycznie bez oleju (bo cieklo jeszcze korkiem) jak mam ocenic czy warto robic taki silnik? i drugie pytanie to jaka jest szansa ze zatre silnik przy stanie oleju ok 2mm nizej niz min na miarce?? juz od roku jezdze tak odcinki do 100km i nic sie nie dzieje specjalnego. moze lepiej zainwestowac w inny silnik jakis po remoncie (chociaz czesciowym) bo oprocz tego mam tez przypalone sprzeglo a to wszystko idzie w koszty coraz wieksze no i przede wszystkim czas...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

kup drugi silnik przygotuj go i tylko zrob akcje przekladka 2 dni lekkiej roboty
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

balos ma do sprzedania 1.7 na mono
Awatar użytkownika
maciek od iwony
Posty: 1152
Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: maciek od iwony »

osobiście polecam !,7 MPI, trochę kucy więcej.Ja coś takiego planuję w niedalekiej przyszłości.
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 840
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

Ja uważam że przy obecnym 1.4 na gaźniku łatwiej będzie zaadoptować 1.7 na gaźniku nie trzeba zmieniać wiązki pod dechą i silnika tylko przedłużyć kilka przewodów silnik 1,7 mono + kolektor ssący wydechowy i gaźnik trzeba dokupić i jeszcze parę klamotów
cyp

Post autor: cyp »

za duzo roboty z wymiana, bede jezdzil az wykoncze silnik, ewentualnie w dalsza trase zabiore jakis superol lub cos podobnego co ojciec z pracy przyniesie zeby nie przelewac pieniedzy przez uszczelniacz ;) no risk no fun czy jakos tak :mrgreen: zawsze lubie ten dreszczyk emocji...czy dojade...moze lepiej zeby nie dojechal bo jak wroce...a moze tym razem sie uda... :-D z renia nigdy nic nie wiadomo i to w niej jest najlepsze :)
ODPOWIEDZ