Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Renault Sport Spider

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Rosic

Renault Sport Spider

Post autor: Rosic »

Dziś rano o godzinie 6:50 w drodze do pracy, a właściwie już na parkingu pod pracą zauważyłem te oto cudo. Pierwszy raz w życiu mogłem pooglądać egzemplarz tego rzadkiego auta na żywo. Ceny w Anglii oscylują w granicach 12.000 - 15.000 funtów.

Fotki niestety z komórki:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Qucor

Post autor: Qucor »

To jest jakaś patologia... kierownica a prawej strony :lol: :lol: :lol:

Szałowy ten fur :mrgreen: mieć takiego :roll:
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

cały czas się zastanawiam jak można wbijać biegi lewą ręką
tel. 694-451-356
Obrazek
Rosic

Post autor: Rosic »

Normalnie... to jest tylko kwestia przyzwyczajenia =]
supermonster

Post autor: supermonster »

Co do auta - ślicznioza!

Co do biegów lewą ręką - hujnia! Nie umiem strawić drugiego biegu - w GTE jak upalam to jeden, dwójka ciągnę lewar do siebie, potem 3 itd... A w Mazdzie jak chcę szybko się zebrać to muszę tą dwójkę jakimś nienaturalnym ruchem odpychac od siebie jednocześnie pchając do tyłu - paranoja!
osamiec

Post autor: osamiec »

Jakoś nie przypadł mi do gustu ten spider... Wygląda jak disney'owa osa. Co innego ten czarny Exige na ostatniej focie... Jezdzilem Nissanem Navarra angielska wersja i Hondą Prelude, tu w Polsce. Bardzo dziwne uczucie... Na samym wrzuceniu biegu traciłem z jakieś 2 sek na przyśpieszeniu:P
Maolat

Post autor: Maolat »

kwestia przyzwyczajenia .... jak dla mnie kwestia wyczucia, czy w moje polskiem gtt czy w tej z uk tak samo .... trzeba poprstu umiec i tyle . Wsiadz do tira gdzie masz 16 biegow i machaj wajcha :) tam sie idzie stracic .

Zolte cos mzoe byc .. ale jakos nie powala na nogi .... Rob ty spac nie umeisz czy co ?
żuwik

Post autor: żuwik »

Rob jak widać tu nie znają tego auta ;)

Exige to niewinna zabawka przy SportSpiderze... Te masakryczne 150KM przy tonie masy wręcz powala.... Śmiechem tak naprawdę ;)

Klasyczny francuski przerost formy nad treścią, ale pojeździłbym ;)
Rosic

Post autor: Rosic »

Exige'ow i Elise'ow w Uk jest tyle, że się na to już nie zwraca uwagi, natomiast ten Spider to naprawdę rzadkość.
osamiec

Post autor: osamiec »

No tak, bo ludzi z TAKIM gustem jest jeszcze mniej:P...
graczu

Post autor: graczu »

az musialem sprawdzic - exige ma 190 koni
supermonster

Post autor: supermonster »

i obok Opla/Vauxhall'a Speedster'a jest najlepiej prowadzącym się samochodem z obecni produkowanych. Kiedyś, chyba w Top Gear Clakson wspomniał że tymi autami można wziąć zakręt 90 stopni przy 60 km/h...
osamiec

Post autor: osamiec »

supermonster pisze:... że tymi autami można wziąć zakręt 90 stopni przy 60 km/h...
Żaden wyczyn, ja swoją GTL-ą już przy większych prędkośćiach brałem takie zakręty :mrgreen: :lol: ... A tak na poważnie to EXIGE fabrycznie jest sprzedawany na półslickach, a w stanach na pełnych slickach , a to ze względu na jego doskonałą trakcje oraz spojlery, zapewniające ogromny docisk. Przez Jeremy'iego z Top Gear uznany za najlepiej prowadzący się samochód, szczególnie w zakrętach (doskonały odcinek Lotus vs. Hughes AH-64 Apache).
Trochę danych zaczerpniętych od Cotki Wiki:D:

Engine:
Toyota Supplied, 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence) - Designed by Yamaha - Engine Code: 2ZZ-GE
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
190 hp (142 kW) @ 7800 rpm
138 ft·lbf (187 N·m) @ 6800 rpm
Compression ratio: 11.5:1
Transmission: 6-Speed, Close Ratio with Single-Plate Dry Clutch
Weight: 2016 lb (914 kg)
Performance:
0-60 mph (0-97 km/h): 4.7 seconds
0-100 mph (0-161 km/h): 12.9 seconds
Top speed: 147 mph (237 km/h)

Szczególnie osiągi są ciekawe, przy tym silniku. Wersji jest kilka, najmocniejszy EXIGE GT3 ma już 271 kucy przy momencie 258 Nm
ODPOWIEDZ