supermonster pisze:... że tymi autami można wziąć zakręt 90 stopni przy 60 km/h...
Żaden wyczyn, ja swoją GTL-ą już przy większych prędkośćiach brałem takie zakręty

... A tak na poważnie to EXIGE fabrycznie jest sprzedawany na półslickach, a w stanach na pełnych slickach , a to ze względu na jego doskonałą trakcje oraz spojlery, zapewniające ogromny docisk. Przez Jeremy'iego z Top Gear uznany za najlepiej prowadzący się samochód, szczególnie w zakrętach (doskonały odcinek Lotus vs. Hughes AH-64 Apache).
Trochę danych zaczerpniętych od Cotki Wiki:D:
Engine:
Toyota Supplied, 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence) - Designed by Yamaha - Engine Code: 2ZZ-GE
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
190 hp (142 kW) @ 7800 rpm
138 ft·lbf (187 N·m) @ 6800 rpm
Compression ratio: 11.5:1
Transmission: 6-Speed, Close Ratio with Single-Plate Dry Clutch
Weight: 2016 lb (914 kg)
Performance:
0-60 mph (0-97 km/h): 4.7 seconds
0-100 mph (0-161 km/h): 12.9 seconds
Top speed: 147 mph (237 km/h)
Szczególnie osiągi są ciekawe, przy tym silniku. Wersji jest kilka, najmocniejszy EXIGE GT3 ma już 271 kucy przy momencie 258 Nm