Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z rozruchem przy gorącym silniku

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wojtekdz5

Problem z rozruchem przy gorącym silniku

Post autor: wojtekdz5 »

Witam, podczas rozruchu napotykam na trudności z odpaleniem ciepłego silnika. Sytuacja taka pojawia sie na przykład gdy przejadę 100 km i silnik się rogrzewa. Po zatrzymaniu się nie mogę go od razu odpalić. Dopiero gdy ostygnie mogę znowu jechać. Myślę, że to nie jest wina rozrusznika, bo silnik kręci sie normalnie, a nie mogę go odpalić. Wie ktoś co może być przyczyną tej usterki ?
sebasport

Post autor: sebasport »

Też cie witam.
wojtekdz5

Post autor: wojtekdz5 »

Naprawdę nikt nie może mi pomóc ?
żuwik

Post autor: żuwik »

Spróbuj odpalać na uchylonej przepustnicy.

Jeśli i to nie pomoże, może być konieczność wyregulowania składu mieszanki biegu jałowego.

Nie podejrzewałbym jakiejś grubszej usterki.
gufner

Post autor: gufner »

Hmm, pewnie drobnostka. Sprawdzilbym tez taka pierdole jak ssanie, moze jezdzisz na delikatnie otwartym ssaniu i zalewasz silnik rozgrzany jak juz go zgasisz. Nie odpala sie na ssaniu juz raz zapalonego silnika :D . No i to co napisane wyzej, regulacja jalowego.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Oczywiście to Silnik Diesla
gufner

Post autor: gufner »

O masz, nawet nie zobaczylem :D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

hehee ja zacząłem pisać o cewce ale sprawdziłem podpis.....
żuwik

Post autor: żuwik »

Nie cfaniacz :P :lol:

Aleśmy dali d.... :? :mrgreen:

No to ja nie wiem, na żyzlach sie nie znam :mrgreen:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

sie czasem zdarza 8-)
a mi sie udało wychwycić pierwszy raz na forum :D kogoś pomyłke :roll:
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

sprawdź cewkę, rozdzielacz, kable wysokiego napięcia i świece czy jest dobra iskra, poza tym pompę paliwa czy podaje dore ciśnienie i przeczyść gaźnik :D
oczywiście żartowałem ;]

ja obstawiałbym pompę wtryskową, jak masz bosha to dobry pomparz wszystko na nim poustawiać potrafi a jak lucasa to powie że to szmelc i też naprawi ;]
Jak silnik jest całkiem zimny to pali dobrze ?

Mam dokładnie odwrotnie jak jest zimny to pali ciężko a jak ciepły to na "ino cyk ;]" między innymi dla tego że nie działa automatyczne "ssanie" (przyspieszacz zapłonu czy jakoś tak), może u ciebie jest ciągle włączone na maksa, wtedy właśnie mógłby palić ok na zimno a na ciepło sam nie wiem jak, jutro sprawdzę u siebie jak pali na włączonym jak jest ciepły.
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 169
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

tak wiem już nie jest jutro ale w końcu sprawdziłem i pali praktycznie taksamo, tylko jakgdyby trochę szybciej chodził i tyle.
ODPOWIEDZ