Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Odwieczny problem :( Gaźnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

No to mnie pocieszyłeś :(.
Kable nowe Champion, kopułka nowa Bosh, palec rozdzielacza też nowy EPS, a na świece czekam NGK Platinium.
A Waste-Gate podłączone jak w książce Haynes'a.
A może to być wina modułu?
Może sprawdzić na innym? Tylko skąd wziąść.... Może ma ktoś z Krakowa drugi w zapasie w celu sprawdzenia?
Arti

Post autor: Arti »

mam 208 ale nie wiem czy sprawny ( na 99% sprawny)
jak chcesz to pisz, poszukam
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Artbrt pisze:jak chcesz to pisz, poszukam
Sprawdzę jaki mam model i dam ci znać. Dzięki za zainteresowanie :) .
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Sprawdziłem moduł w moim autku. Z tego co czytałem na innych tematach to do GTT powinien być RE208 lub RE209. A tu proszę niespodzianka. W mojej Reni jest RE254 :(.
żuwik

Post autor: żuwik »

A ja już wiem co jest nie tak w Twoim aucie :!:

Masz zły moduł :lol:

Szukaj 209 i jazda
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

lub 208 ;-)
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak ma czujnik stuku to trzeba to wykorzystać :idea:
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam.
Mam nadzieję, że po wymianie modułu będzie już wszystko ;) (powiedzmy) ok. DZiś mi przyszły świece, termowłącznik i zestaw naprawczy do DIS'a od Kidzia :). Jutro go regeneruję, akurat tata wraca z trasy to pomoże.
A do klubowiczów : ma ktoś zbędny ;) moduł Re209 ?
Wiem , że Artbrt ma 208, to najwyżej założę ten narazie jak odstąpi.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Kiedyś pisałem, że nie działa mi czujnik ciśnienia oleju. Nie dawało mi to spokoju więc zmierzyłem ciśnienie manometrem. I tu pytanie :
Jakie powinno być ciśnienie oleju w GTT ?
Bo u mnie na zimnym silniku jest ok 3bar na jałowym, po zwiększeniu ok.4,5bara i spada do 3bar itak w kólko.
Ronin317

Post autor: Ronin317 »

Litania o tym byla ;-) - jesli na jalowym jest powyzej 1 bara a przy okolo 4000 rpm powyzej 3 to jest OK.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Witam ponownie.
Dzięki Ronin317, przynajmniej jestem spokojny i upewniony :).
Pisałem natomiast kiedyś, że nie ma reakcji silnika na regulację śrubą składu mieszanki. Podczas regeneracji gaźnika odkryłem iż owa śrubka nie łapie gwintu. Po włożeniu jej na miejsce możnia nią kręcić i kręcić a cały czas jest w tym samym położeniu.
Więc chyba to będzie przyczyna moich problemów. Tylko co tu teraz zrobić?
Nie ma ktoś z forumowiczów do odstąpienia podstawy do gaźnika Solex 32 DIS?
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ