Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Kable wysokiego napięcia, jakie najlepiej kupić?

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

karol999

Post autor: karol999 »

Wczoraj kupiłem kable Boscha (~60zł w InterCars).

Po założeniu, po ok. godzinie jazdy jeden samoczynnie zsunął się ze świecy! Na kablach Sentech nigdy mi się to nie zdarzyło! Przypuszczam, że będzie z tym duuuży problem...

Wtyczki kabli Boscha są chyba zbyt miękkie i śliskie, a czy lepiej przylegają ich styki do świec, to także rzecz dyskusyjna (właśnie ze względu na słabe przyleganie styków do świec kabli Sentecha zakupiłem kable Boscha).

Dodatkowo, wtyk nakładany na moduł zapłonowy nie posiada blokady mechanicznej (obejmy) - aż się prosi, żeby spadł od drgań silnika.

Jednym słowem - q...a!!!
kuba

Post autor: kuba »

pozaginaj lekko kacówki co wchodza na swiece i bedzie git
karol999

Post autor: karol999 »

kuba pisze:pozaginaj lekko kacówki co wchodza na swiece i bedzie git
Hmmmm... nie ma wyjścia. Choć wydawało mi się, że tak markowy produkt nie powinien mieć takich wad :-(
kuba

Post autor: kuba »

NO niby nie pownien ale to tylko ludzie składają w fabryce i ktos sie nie przyłorzył
Gofer22

Post autor: Gofer22 »

-=wasq=- pisze:latwo mowic ale pokaz mi klienta ktory kupi przewody beru ngk za okolo 100-150 jak janmor kosztuje 35-40
Ja bym kupił bo juz sie nauczyłem ze jak sie oszczedza to sie potem dwa razy placi
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=46 czym sie te ruznia od zwyklych i co dadza tekie?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

grubsza izolacja - wiekza wytrzymalosc na przebicie +dluzsza zywotnosc
rdzen talowo kevlarowy - wiec standard w lepszych kabelkach...
mysle ze w normalnym auce ulicznym nie dzadza zupelnie nic i za ta cene lepiej 2 razy czesciej wymieniaczwykle przewody....
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Ja kiedyś miałem Janmory w poprzedniej reni...porażka. natomiast mój kolega pikur ma janmory w r21 i r25 i od kilku lat działają....trudno powiedzieć gdzie jest haczyk :)
Hormon

Post autor: Hormon »

Odkąd mam przewody kraft to nie mam żadnych problemów, może tylko mi sie takie udały ale z tego co widzę to nikt takich nie ma :/
Awatar użytkownika
krulyk
Posty: 839
Rejestracja: 3 lutego 2010, 17:12
Lokalizacja: Warszaw

Post autor: krulyk »

Artbrt pisze:nie pamiętam jak się to pisze, ale chyba: bougicord
polecam
też takowe polecam zakładane w reniach na pierwszy montarz lub sagema są ok tylko ciężko kupić w Wawie są dostępne
re5pekt

Przewody wysokiego napięcia

Post autor: re5pekt »

moim zdaniem przed założeniem jakichkolwiek przewodów należy indywidualnie je sprawdzić i ewentualnie podgiąć styki aby się nie zsuwały no i założyć odpowiednio kapturki na izolator świecy tylko nie za mocno ponieważ zejdzie z izolacji przewodu i wtedy będzie mogła się dostać poranna rosa a wilgoć szkodzi i sprzyja przeskokowi iskry na blok co osłabia iskrę na świecy i auto traci moc
ODPOWIEDZ