Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kable wysokiego napięcia, jakie najlepiej kupić?
Moderator: Moderatorzy
Wczoraj kupiłem kable Boscha (~60zł w InterCars).
Po założeniu, po ok. godzinie jazdy jeden samoczynnie zsunął się ze świecy! Na kablach Sentech nigdy mi się to nie zdarzyło! Przypuszczam, że będzie z tym duuuży problem...
Wtyczki kabli Boscha są chyba zbyt miękkie i śliskie, a czy lepiej przylegają ich styki do świec, to także rzecz dyskusyjna (właśnie ze względu na słabe przyleganie styków do świec kabli Sentecha zakupiłem kable Boscha).
Dodatkowo, wtyk nakładany na moduł zapłonowy nie posiada blokady mechanicznej (obejmy) - aż się prosi, żeby spadł od drgań silnika.
Jednym słowem - q...a!!!
Po założeniu, po ok. godzinie jazdy jeden samoczynnie zsunął się ze świecy! Na kablach Sentech nigdy mi się to nie zdarzyło! Przypuszczam, że będzie z tym duuuży problem...
Wtyczki kabli Boscha są chyba zbyt miękkie i śliskie, a czy lepiej przylegają ich styki do świec, to także rzecz dyskusyjna (właśnie ze względu na słabe przyleganie styków do świec kabli Sentecha zakupiłem kable Boscha).
Dodatkowo, wtyk nakładany na moduł zapłonowy nie posiada blokady mechanicznej (obejmy) - aż się prosi, żeby spadł od drgań silnika.
Jednym słowem - q...a!!!
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=46 czym sie te ruznia od zwyklych i co dadza tekie?
Przewody wysokiego napięcia
moim zdaniem przed założeniem jakichkolwiek przewodów należy indywidualnie je sprawdzić i ewentualnie podgiąć styki aby się nie zsuwały no i założyć odpowiednio kapturki na izolator świecy tylko nie za mocno ponieważ zejdzie z izolacji przewodu i wtedy będzie mogła się dostać poranna rosa a wilgoć szkodzi i sprzyja przeskokowi iskry na blok co osłabia iskrę na świecy i auto traci moc