
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Szarpanie podczas jazdy
Moderator: Moderatorzy
Szarpanie podczas jazdy
Witam wszystkich mam renie z 85 roku i mam problem z szarpaniem problem znika w momęcie włoczenia ssania nie wiem co robić pomocy co to mortze być? 

- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
ja wiem! ja wiem! Wiem kto to ten surowy pan i wiem czemu szarpie. Pierwsze przemilczę bo już się o tym nagadałem. Drugie. Też tak miałem. Wizyta u gaźnikowca i jak ręką odjął. Jeśli sam chcesz to zrobić to polecam przeszukanie wnikliwie forum i netu pod kątem regulacji i REGENERACJI gaźnika. Potrzebny będzie zestaw naprawczy (jakieś 100,-) ale zanim się za to zabierzesz, to sprawdź czy otwór przepustnicy nie jest wyrobiony. Ja tak miałem u siebie. Gaźnikowiec mi wymienił cały gaźnik na przetaczany z powiększonymi przepustnicami.
Czasem szarpanie spowodowane jest zużytymi świecami. Bez obciążenia silnik pracuje niby równo, a pod obciązeniem przerywa. Sam tak miałem i o dziwo dodanie ssania pomagało. Uważam, że najpierw powinieneś skontrolować/wymienić świece, przewody WN, sprawdzić kat wyprzedzenia zapłonu i szczelinę przerywacza, na wszelki wypadek wyregulować zawory, a dopiero na końcu zabierać się za grzebanie w gaźniku. Świece kosztują około 30 zł. kable jakieś 50, a uszczelka pod klawiaturę około 10 zł. Z doświadczenia wiem, że często regulowanie gaźnika przyprawia o szewską pasję z powodu źle działającego układu zapłonowego. Pozdrawiam 

Sprawdź kopułkę, czy nie ma pęknięć, ścieżek węglowych, zużytej szczotki . Palec musi być czysty, lepiej by nie miał luzu na osi aparatu zapłonowego. Co do kabli...Janmory mają zastosowane przewody made in usa...opinie o tych kablach są podzielone- u mnie się nie sprawdziły, a u kolegi działają bez zarzutu.
Tak, ale juz sie wczoraj wyjasnilo czemu moja zaczela szapac. Pompeczka dziala jak nalezy, u mnie wystrzelilo (zniknela hehe) srubeczka od regulacji skladu mieszanki. Poprostu w gazniku zamiast niej mam dziure hehe. Cale doladowanie, lewe powietrze i masa smieci lecialo przez malo dziureczke w piz....