Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1,7 GTX - problemy
Moderator: Moderatorzy
1,7 GTX - problemy
Witam mam Renault R5 GTX pojemnosć 1800 mam pytanie gdzie ejszcze były montowane te silniki ? poszukuje literatury zwiazanej z tym motorem ponieważ mam problemy z biegiem jałowym .... i zawysokim spalaniem .
Auto gdy jesty zimne odpala i gaśnie chyba ze odrazu przytrzyma sie noge na gazie dopiero potem jak sie troche rozgrzeje to jest OK ale generalnie na poczatku strasznie faluja w nim obroty , po nagrzaniu sie obroty utrzymuja sie w granicach 1500obr/min , czy to nie zawiele ?
No i ostatnie, spalanie rzędu 12-14 litrów na 100km. mam ksiażke do R5 ale są tam tylko silniki 1,4 . Wiem ze GTX to nietypowy samochodzik i poszukuje dlatego na forum info .
Auto gdy jesty zimne odpala i gaśnie chyba ze odrazu przytrzyma sie noge na gazie dopiero potem jak sie troche rozgrzeje to jest OK ale generalnie na poczatku strasznie faluja w nim obroty , po nagrzaniu sie obroty utrzymuja sie w granicach 1500obr/min , czy to nie zawiele ?
No i ostatnie, spalanie rzędu 12-14 litrów na 100km. mam ksiażke do R5 ale są tam tylko silniki 1,4 . Wiem ze GTX to nietypowy samochodzik i poszukuje dlatego na forum info .
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2008, 14:52 przez brzostek, łącznie zmieniany 1 raz.
jak literatura to moze dzial multimedia.... jak problemy z silnikiem - moze dzial techniczny....
a nie pogawedki....
poczytaj troche forum - dzial techniczny... zanim zadasz kolejne pytanie...
ps. nie ma silnika 1,8 seryjnie w renault... masz 1,7 - szczegolnie jesli mowisz ze to GTX...
i jest typowy.... jak kazdy inny...
jakbys napisal wiecej szczegolow o silniku byloby prosciej.... moze np czy to gaznik czy wtrysk? co bylo ruszane a co nie... itd...
wrozkami nie jestesmy...
przenosze do technicznego i poprawiam tytul tematu
a nie pogawedki....
poczytaj troche forum - dzial techniczny... zanim zadasz kolejne pytanie...
ps. nie ma silnika 1,8 seryjnie w renault... masz 1,7 - szczegolnie jesli mowisz ze to GTX...
i jest typowy.... jak kazdy inny...
jakbys napisal wiecej szczegolow o silniku byloby prosciej.... moze np czy to gaznik czy wtrysk? co bylo ruszane a co nie... itd...
wrozkami nie jestesmy...
przenosze do technicznego i poprawiam tytul tematu
co do obrotow - obadaj silnik krokowy - klasyczne objawy jego uszkodzenia...
co do spalania - przyczyn moze byc wiecej.... dolot zatkany, zawory rozregulowane, zaplon do bani (kopulka swiece przewody), sonda uszkodzona/odpieta, uszkodzeony wtrysk, uszkodzony MAP-SENSOR, uszkodzony zaplon (zbyt opozniony), brak kompresji, za duze cisnienie paliwa
posprawdzaj te rzeczy - zacznij od najprostszych
co do spalania - przyczyn moze byc wiecej.... dolot zatkany, zawory rozregulowane, zaplon do bani (kopulka swiece przewody), sonda uszkodzona/odpieta, uszkodzeony wtrysk, uszkodzony MAP-SENSOR, uszkodzony zaplon (zbyt opozniony), brak kompresji, za duze cisnienie paliwa
posprawdzaj te rzeczy - zacznij od najprostszych
Witam ponownie , zajrzałem pod maske tego renaulta mojej żonki i odnalazłem oznaczenia na bloku F20A ?.
Powiem szczerze ze jestem zielony jeżeli chodzi o renówki , a widze ze zona lubi to auto i chciałbym jej pomóc troszkę przy nim ,nie stać nas na mechaników zeby ciagle stała wiech chce trochę wiedzy na temat tej furmanki zasiegnać a wy jesteście dla mnie dobrym źródłem wiec , co możecie mi powiedzieć o tym silniku ? Nie miałem czasu grzebać pod maska byłęm ciekaw tylko co tam jest napisane na bloku. Myślałem że znajde tam oznaczenie F3P albo F7P. Jaka ejst róznica wiec miedzy tymi silniczkami?.
Bardzo was prosze o wyrozumiałość i z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi dla nowicjusza:)
Powiem szczerze ze jestem zielony jeżeli chodzi o renówki , a widze ze zona lubi to auto i chciałbym jej pomóc troszkę przy nim ,nie stać nas na mechaników zeby ciagle stała wiech chce trochę wiedzy na temat tej furmanki zasiegnać a wy jesteście dla mnie dobrym źródłem wiec , co możecie mi powiedzieć o tym silniku ? Nie miałem czasu grzebać pod maska byłęm ciekaw tylko co tam jest napisane na bloku. Myślałem że znajde tam oznaczenie F3P albo F7P. Jaka ejst róznica wiec miedzy tymi silniczkami?.
Bardzo was prosze o wyrozumiałość i z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi dla nowicjusza:)
F3P- 1.8 litra montowany w lagunach, F7P jest to jednostka 16 zaworowa nie dam głowy ale chyba też 1,8. Ty znajdziesz u siebie zapewne F2N, choć zdarzało się F3N ( u mnie) lecz te oznaczenie przypisane jest pod jednostkę zasilaną wtryskiem bezpośrednim. U mnie się zdarzyło ze było F3N ponieważ dół był od pełnego wtrysku a reszta normalna pod gaźnik. Przyznam szczerze że nie spotkałem się z jakimkolwiek opisem czym się różnią te dwa "doły", zapewne są identyczne lecz oznaczenie miało większe znaczenie przy rodzaju głowicy co za tym idzie i zasilanie