Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

USZCZELKA POD GłOWICĘ

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

USZCZELKA POD GłOWICĘ

Post autor: adrian »

Witam,potrzebuje kupic uszczelkę pod głowice do GTT u mnie wsklepie powiedzieli mi 120zł gr 1,90mm zwykła 1,40mm 35zł . Jak mam dac 120 za zwykła uszczelkę to czy nie lepiej dorobic metalową ? Macie może jakies namiary na kogoś kto dorabia takie uszczelki i czy wszedzie tyle kosztuje uszczelka 1,90mm do GTT czy tylko u mnie tak żdzierają :-)
Pozdro dla wszystkich :-)
P.S
Jak by ktoś miał przednią atrapkę (grill) to chętnie odkupię
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

Nikosa się pytaj on ostatnio przerabiał ten temat
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

sam jestem ciekaw tego tematu... potrzebuje gruba metalowa uszczelke do 2,0 :-P
Arti

Post autor: Arti »

www.re5pect.pl
tutaj też masz
a dokładniej tutaj:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=156

kiedyś była miedźka, ale się skiepściło podobno...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

hmm to w sklepie slabo tlumacza

za 35 zeta masz zwyklego glaser ajuse

za 120 zeta masz Goetz, Victor Reinz, elrign czyli producenic ktorzy byli montowani na pierwszym montazu czyli bardzo dobre jakosciowo

co do uszczelek wzmocnionych polecam te z k-teca ktore ma kidzo w ofercie
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

Dokładnie za 120 jest Goetz tylko pytanie ile mi wytrzyma bo mam zamiar conieco podkręcić motorek. Bo jak ma ją zaraz wydmuchać to mozę zainwestować w tą za 300zł.
I pytanie jeszcze jak sprawuje sie odciązone koło zamachowe. I ile można podkręcić motorek na seryjnej turbinie? :-)
Maolat

Post autor: Maolat »

seria turbo to optimum 0.9 bana , spokojnie da rade Goetz . wieksze dmuchanie to juz wiecej zabawy . Foggi ma 0.9 poprawiona fabryka czyli niedociagniecia technologiczne inny IC CUP'owe podpiacie WG i lata mu to ladnie wykrecil cos kolo 150 KM i i duno niutkow :)
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

150KM to by mi spojnie wystarczyło :-D przy krótkiej skrzyni było by git. Z silnikami turbo nie mam doświadczenia (z kilku wolnossących parę dodatkowych KM udało mi się wycisnąć ;-)) wiadomo , zrobie glowcię, koło, może wałek, ale co z intercoolerem itp to nie mam pojęcia chchęnie bym dowiedział się czegoś od kogoś kto już to przerabiał.
Z góry dzięki za pomoc :-)
Arti

Post autor: Arti »

ic większy np
popatrz w avatar
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

adrian pisze:150KM to by mi spojnie wystarczyło :-D przy krótkiej skrzyni było by git. Z silnikami turbo nie mam doświadczenia (z kilku wolnossących parę dodatkowych KM udało mi się wycisnąć ;-)) wiadomo , zrobie glowcię, koło, może wałek, ale co z intercoolerem itp to nie mam pojęcia chchęnie bym dowiedział się czegoś od kogoś kto już to przerabiał.
Z góry dzięki za pomoc :-)
150KM to ci starczy na pierwszy miesiac :P
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

ile to jest 150 :-P

z 200 i mało bedzie...
zagadaj z Jackiem Kordusem on Ci wszystko powie co i jak i za ile... 8-)
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

-=wasq=- pisze:150KM to ci starczy na pierwszy miesiac :P
Nie no myślę że wystarczy 8-) Najważniejsza dla mnie jest niezawodność. Mam fajne zawieszenie i skrzynię tym myślę nadrabiac moc :evil: . Autko ma śmigać w GSMP w przyszłym sezonie tak że dojeżdzanie do mety będzie najważniejsze.
Arti

Post autor: Arti »

jak nie masz skrzyni z gtt to będzie raczej zawodne moim zdaniem, bo się rozsypie...
tutaj raczej Kidzio i Kurecki mogą się wypowiedzieć...
ale może się myle
wsmpw

Post autor: wsmpw »

heheh skrzynia JB5 rozleciała sie na 1.4 mono mam taką skrzynie mechanizm różnicowy sie obręcił w pierścieniu zębatym...
adrian
Posty: 97
Rejestracja: 16 lutego 2008, 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: adrian »

Skrzynia jest oryginalna GTT (jak cała reszta :-) ) teraz ma zamontowana szperę a będzie miała jeszcze skrócone przełożenie główne
zagadaj z Jackiem Kordusem on Ci wszystko powie co i jak i za ile... 8-)
Jeśli mógłbym to poprosiłbym o jakiś kontakt nr gg lub kom.
ODPOWIEDZ