Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1,4 trochę podszarpuje tak jak by sie dławił

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

drlubicz
Posty: 21
Rejestracja: 1 sierpnia 2012, 19:54
Lokalizacja: Wroc³aw

1,4 trochę podszarpuje tak jak by sie dławił

Post autor: drlubicz »

Ogólnie wszystko jest ok, silnik odpala idealnie,nie kopci,nie bierze oleju, auto śmiga w pełnym zakresie,dziś jeżeli licznik nie oszukuje jechałem ponad 130 jednak co jakiś czas nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły auto tak jak by się dławiło i poszarpuje trochę i jest słabe.Problem występuje nie zależnie od tego na którym się jedzie biegu,nie trwa to długo może kilka sekund , wystarczy odpuścić gaz i wcisnąć jeszcze raz i jest ok. Wydaje mi się ze to dławienie występuje jak szybko mu chce dać w palnik.Świece i przewody wymieniłem, nic to nie dało.Nie jest to duży problem ale może ktoś zna sposób jak się go pozbyć ?
RYCHO35
Posty: 1052
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

syf w paliwie?
vino1986

Post autor: vino1986 »

filtr paliwa i powietrza kiedy wymieniany wlasnie :?:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Ja bym patrzył ma filtr paliwa lub na samą pompę paliwa a dokładnie na ciśnienie i wydatek pod obciążeniem
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ