Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem gaźnik 1,4

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Problem gaźnik 1,4

Post autor: picia »

Mam mały problem otóż po gwałtownym depnięciu w gaz do końca pomimo, że przepustnica się zamyka rosną mi jeszcze przez krótką chwilę obroty. Dałoby się z tym żyć (choć nie powinno tak być) gdyby nie to, że czasami blokuje się na wyższych obrotach i za nic nie chcą one spaść. Wszystko jest w porządku, linka się nie blokuje. Ma ktoś jakiś pomysł co może być tego przyczyną ?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak masz webera 32drt to blokuje sie pewnie 2 przepustnica. W taki m przypadku możesz spróbować jakoś zregenerować gaźnik
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Sprawdzałem obydwie przepustnice i się zamykają, o tyle mnie zdziwiło zachowanie silnika :szok:
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

przegląd gaźnika, wymiana zużytych części i kompleksowa regulacja. Czasem dzieje sie tak gdy gaźnik ustawiony jest na zbyt ubogą mieszankę i żeby nie gasł to podkręcona przepustnica tak że odsłania otwory przejściowe. Inna sprawa to np. spore luzy na ośce powodujące wypływ benzyny przez otwór wolnych obrotów lub nawet przez otwory przejściowe. Ściągnij filtr powietrza i popatrz do gardzieli, daj w gaz i poobserwuj, może zauważysz skąd wypływa paliwo.
Trochę mało piszesz czy stało się to nagle czy poprostu już tak było. Możesz mieć źle ustawioną przepustnicę drugiego przelotu. Wyjmujesz gaźnik i patrzysz pod światło czy zamknięta jest do końca.
Inna przyczyna to np. niedokręcona dysza wolnych obrotów albo zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej i paliwo wydostaje się do gardzieli przez układ odpowietrzania wewnętrznego albo pewnie jeszcze sporo innych przyczyn :mysli:
ODPOWIEDZ