Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wymiana osłony zewnętrznej przegubu

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

przemeq

Wymiana osłony zewnętrznej przegubu

Post autor: przemeq »

Wczoraj byłem na przeglądzie corocznym. Generalnie to już 21 w życiu Reni
Renia przegląd dostała ale Pan miał trochę uwag cieknie z zewnętrznej prawej tej przy kole osłony przegubu. Ma ktoś jakaś łopatologiczną instrukcję jak się wymienia tą osłonę.
Czy odkręca się kolumnę Mc Phersona czy tylko koło od amorka i półoś jest na wieloklinie.
Czy są jakieś knify i kruczki przy tej operacji.
Renia ma silnik 1.1 c1e p760 i 5 biegową skrzynie.
Ktoś robił to tą metodą
http://www.saabcentral.com/~munki/techn ... h_type.htm

lub domowo
http://www.volvo-480-europe.org/forum/v ... 24&t=12015

Z góry dzięki za odzew

Przemeq
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Metody które podałeś będą najszybsze. Ważne aby guma była ciepła bo inaczej pęknie.
mmaniek
Posty: 3
Rejestracja: 17 kwietnia 2010, 20:09
Lokalizacja: £ÓD¬

osłona

Post autor: mmaniek »

są do tego specjalne mażety które są bardzo rozciągliwe. Troszkę droższe ale jednocześnie dłużej wytrzymują eksploatację. Ze zwykłą możesz się sporo namęczyć.
R 5
R 19
LAGUNA I LIFT 1.6 16V
obecnie ESPACE II 2.8 V6
przemeq

Post autor: przemeq »

Czy droższe hmmm :mysli:

http://allegro.pl/oslona-przegubu-renau ... 38800.html


Jeśli to nie podróba

Przemeq
Ostatnio zmieniony 13 kwietnia 2012, 20:40 przez przemeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Przemeq dzięki za pomysł mam nadzieję że wymycie i przesmarowanie mojego przegubu w renacie pomoże bo już niemiłosiernie terkocze przy maksymalnym skręcie w trakcie dodawania gazu.

co do wymiany odkręcasz półośkę , wywalasz koło, odkręcasz dolne śruby amortyzatora (dla wygody odkręć amor od budy i go wyciągnij) ,wyciągasz drążek kierowniczy ze zwrotnicy i zmieniasz wg. patentu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jak pisze mmaniek, specjalna guma musi być zwykła rozerwie się na szwie od formy...
ODPOWIEDZ