Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Moment dokręcenia śrub głowicy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Moment dokręcenia śrub głowicy

Post autor: Jackal »

Witam. Ma ktoś może dostęp do informacji jakim momentem dokręcić śruby głowicy w silniku F3N na pełnym wtrysku (1.7).
jjmag

Post autor: jjmag »

na uszczelce powinien być przynajmniej erling podawał
wsmpw

Post autor: wsmpw »

w większości przykręca się najpierw odpowiednią siłą a potem dociąga o określony kąt.
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Łał, kolejny raz mnie zaskoczyłeś...
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

znalazłem cóś takiego:
-1 etap 30 Nm
-2 etap 70Nm
-3 etap odczekać conajmniej 3 minuty
-4 etap całkowicie odkręcić
-5 etap 20Nm
-6 etap dokręcić o kąt 123 stopnie (+-2)

ale tak jak pisał jjmag na uszczelce powinna być opisana cała procedura i może się ona różnić od tej fabrycznej
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

No i super ! Wielkie dzięki Ryśku. W poniedziałek jadę na hale to zerknę na tą uszczelkę i w sumie się okaże ; ) Ale przydałby się taki FAQ na temat wielu rzeczy związanych z remontem tego silnika czy 1.4 turbo z GTT :) W poniedziałek pochwale się dla potomnych swoimi spostrzeżeniami.
ODPOWIEDZ