Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zbiornik wyrównawczy oleju wspomagania

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

zbiornik wyrównawczy oleju wspomagania

Post autor: wsmpw »

jak w temacie jest pytanie gdzie on jest w oryginale i jak od niego są poprowadzone przewody wie może ktoś coś na ten temat?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Poszukaj na forum, było o tym. Tommies wrzucał zdjęcia.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ok jest
Obrazek
no ale pozostaje mi problem z poprowadzeniem przewodów... jak mniej więcej szły sobie w oryginale
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Tak dla pełnej jasności - zbiorniczek jest mocowany obejmą na prawym kielichu.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak tak ja wiem mówie właśnie o tym .. ciekawe jak idą przewody ma ktoś jakieś skany dialogysa?
ODPOWIEDZ