Strona 1 z 2

Poduszki mcpherson

: 3 lipca 2011, 01:12
autor: wsmpw
siemka z ciekawości rozebrałem sobie 2 kolumny i co się okazuje mam tam 2 różne poduszki... może wie ktoś od czego jest ta 2

Obrazek

poza tym pomyślałem że skoro się wybijają i robi się luz to dlaczego by nie podnieść wysokości gniazda poduszki o np 4 mm

Obrazek

co o tym sądzicie?

: 3 lipca 2011, 01:36
autor: -=wasq=-
poduszki w r5 byly takie i takie

obecnie dostepny jest model 1
2 juz nie produkuja w renault zastapila go 1

: 3 lipca 2011, 01:38
autor: wsmpw
czzyli jednak będe musiał zrobić dystans:D

: 3 lipca 2011, 07:06
autor: kabar
-=wasq=- pisze: obecnie dostepny jest model 1
2 juz nie produkuja w renault zastapila go 1
Nie odwrotnie?

: 3 lipca 2011, 09:34
autor: wsmpw
patrząc na allegro i szukając nawet w google w grafice to tych z numerem 2 nie ma a są takie z 1
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 74595.html

: 3 lipca 2011, 14:09
autor: egonn87
jak cos to mam takie poduszki nowe do spylenia, oczywiście jedynki. One chyba miały jakieś inne mocowania, bo nie pasują jako zamienniki do 2, a renault po raz kolejny udowodniła, ze szanuje tylko klientów z grubym portfelem, co kupują nowe bryki... chyba sie przesiądę na golfa2 :P Pod poduszki nie wkładaj nic, nie spełnią swojego zadania
EDIT: jeszcze dodam, że raz wpadła mi w ręce cała kolumna mcphersona, mocno używana :P , bo potrzebowałem z niej sprężynę i tam była poduszka nr 1, ale jej "mocowanie" - tak to nazwijmy, wydawało sie być takie same jak przy poduszkach nr 2... Z tym że uwaga uwaga!!! Poduszka wymiarami była zupełnie inna niż nowa ze sklepu..... :glupek: Teraz milion dla tego, kto wytłumaczy mi o co kaman tutaj... Czy możliwe jest, żeby tak się wyrobiła przez wszystkie lata, czy może ja kupiłem jakiś baaaaardzo wyjątkowy badziew, czy był jeszcze jakiś 3 typ....???? Wkur założyłem te stare "nr 2" i tak jeżdżę...

: 3 lipca 2011, 17:48
autor: tommies
Chyba wcisnęli w sklepie z innej bajki. Owszem, nie spotkałem teraz innej niż nr 1, ale te z którymi się zetknąłem pasowały bez problemu.
A co do szanowania klientów - zamienników jest mnóstwo i zapewne oryginały też do dostania w ASO :)
R5 to naprawdę już stary samochód i trzeba liczyć się, że będą coraz większe problemy z dostępnością części.
A wracając do meritum ...
Większym problemem są powycierane talerzyki w których te gumy powinny siedzieć sztywno a niestety często pracują bo stoją jak zabetonowane łożyska. Jak włoży się nowe gumy, to i tak cała ich obudowa jest do bani i całość źle działa. Niestety konstrukcyjnie słabo jest to rozwiązane, bo cały syf z kół szybko dostaje się do łożysk i je zaciera.

: 3 lipca 2011, 19:28
autor: kabar
egonn87 pisze: renault po raz kolejny udowodniła, ze szanuje tylko klientów z grubym portfelem, co kupują nowe bryki...
Co ma Renault do tego jakie zamienniki są dostępne i produkowane?

W ASO z pewnością kupisz takie jak powinny być.


Z tego co widzę to w IC mają dostępne obie wersje poduch.
Ja osobiście zawsze miałem te drugie.

: 3 lipca 2011, 20:05
autor: egonn87
Teraz są na 100% dostępne? Bo kiedyś były tylko na stronie internetowej....

: 1 października 2011, 17:13
autor: wsmpw
dobra panowie jako że denerwuje mnie już walenie tego zasranego zawieszenia więc zrobiłem sobie takie coś.
Obrazek
Obrazek
i mam nadzieje że w końcu bedzie spokój

: 3 października 2011, 20:52
autor: djmonkey
Coś mi się zdaje że szybko się rozleci

: 3 października 2011, 21:31
autor: wsmpw
pożyjemy zobaczymy dystanse wklejone na klej poliuretanowy

: 3 października 2011, 21:58
autor: kabar
Patent ciekawy, ale czy teraz poduszki nie będą za luźne po obwodzie?

Sam w moich autach nie spotkałem się z problemem z poduszkami.

: 3 października 2011, 22:07
autor: wsmpw
nie będą, tak mi się wydaje złoże i się okaże :P

: 11 października 2011, 12:37
autor: egonn87
wow, to zacząłeś kombinować :P Tak nawiasem mówiąc to tłuc jeszcze mogą się też amortyzatory, jeżeli już nie są w pełni sprawne...