Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem z układem kierowniczym

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

marcinm270
Posty: 1
Rejestracja: 6 marca 2011, 21:50
Lokalizacja: Lublin

problem z układem kierowniczym

Post autor: marcinm270 »

witam jestem szczęśliwym posiadaczem reni z 1988 r 1,1 b i ostatnio mam problemy z kierowaniem, a dokładniej z oporem przy skręcaniu tak jak by się kierownica blokowała, auto nie posiada oczywiście wspomagania a do tego zauwazyłem ze maglownica trochę jest mokrawa płynem proszę o pomoc pozdrawiam
wsmpw

Post autor: wsmpw »

maglownica mokra od jakiego płynu?
wg mnie to tak łożyska kolumn mcpherson'a
łożyska na kolumnie kierowniczej i powinno być lżej...
unikorn

Post autor: unikorn »

Ściągnij zwrotnice z końcówek i zobacz jak się kierą kręci. Jeśli bez oporów to tak jak pisze Pawełek ;P A może po prostu nie dawno zmieniłeś opony na letnie ;)
ODPOWIEDZ