Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
a więc wg mnie jeśli mamy wprasowane nowe tuleje metalowo gumowe w "wachacz"i potem z nim na belke to mamy tak jak na przodzie ustaloną wysokość,a jeśli wyjmiemy drążek i naciągniemy dodatkowo tą gume i wbijemy spowrotem drążek to się nam ta guma mocno naciągnie i zachodzi w mojej głowie opcja zerwania tak jak się wymieni tulejki na przodzie i skręci śrubami na podniesionym aucie i opuści
Pamiętasz dobrze i źle.
Dobrze bo rzeczywiście jest tam rysunek z wymiarami, a źle bo dotyczy belki 2-drążkowej.
Wg nich 4-drążkowej się nie regeneruje