Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

projekt renault 11 turbo 200+

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

DEMBUL
Posty: 7
Rejestracja: 19 września 2010, 03:20
Lokalizacja: cieszyn

projekt renault 11 turbo 200+

Post autor: DEMBUL »

witam serdecznie
z recji tego ze renatka sie nie sprzedala za ta kwote jaka chcialem to postanowilem sie troszke pobawic i troszke poprawic parametry autka.
nie znalazlem na tym forum jeszcze konkretnych porad jak i co zrobic by skutecznie podniesc moc jednostki cij
wiec prosze zapalonych posiadaczy renatek z turbinka o cenne porady i wyjasnienia
na poczatek przedstawie moj wstepny pomysl na usprawnienie jednostki
a wiec planuje napewno zmienic uklad wydechowy zastapic maly intercoler bardziej wydajniejszym centralnie umieszczonym do tego wsadzic gt 2554 z ktora juz kiedys mialem doczyniania w punto gt i bylem bardzo zadowolony
tylko jest problem bo nigdy nie mialem doczyniania z gaznikiem i nie wiem jak to potem wystroic?
prosze o dobre i najlepiej juz wprowadzone w zycie porady
dziekuje
jjmag

Post autor: jjmag »

to żeby cokolwiek poczuć przyrostu mocy to na początek tak lekką reką wyjmujesz do 10 koła inaczej nawet nie podchodź bo szkoda renaty
carmaker

Post autor: carmaker »

na 200+ KM to napewno trzeba celować w te sumy co jjmag pisze ;) na temat modyfikacji jest naprawde sporo na forum tylko trzeba przebrnąć przez kilkanaście tematów np. w dziale nasze auta :P mając troche (troche dużo) floty radze odwiedzić www.re5pect.pl tam znajdziesz troche gratów do tego silniczka a w kwesti fachowych informacji polecam skontaktowac sie z mario-s
gzara

Post autor: gzara »

Zainwestuj w porządnego tłumacza i proszę ;)
http://www.renault-9-11.fr/technique/do ... _180ch.pdf
wsmpw

Post autor: wsmpw »

carmaker pisze:w kwesti fachowych informacji polecam skontaktowac sie z mario-s
można też do kidzia uderzyć ;)
Awatar użytkownika
rat-med5
Posty: 888
Rejestracja: 2 lutego 2010, 21:13
Lokalizacja: Mszana 44-325
Gender:

Post autor: rat-med5 »

a ja myślę że zostaw ori odśwież auto po uzupełniaj ubytki!!
a osiągi 200+ są okupione dużymi kosztami nie jednego zapaleńca to pokonało a do tego robienie tego silnika na zasadzie oddam do mechanika kończy się kosztami 2 razy większymi!!

poczytaj i przemyśl jak na mój gust jak wcześniej było powiedziane nie wiesz co masz więc dowiedz się i dbaj jak tylko możesz a na tuning kup sobie punto!!
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ewentualnie kup sobie renault 5 GTT :D albo zwykłego campusa i wstaw Turbo motor
DEMBUL
Posty: 7
Rejestracja: 19 września 2010, 03:20
Lokalizacja: cieszyn

Post autor: DEMBUL »

optymistycznie panowie to mnie nie nastawiliscie he he
widze wiecej negatywnych rad niz pozytywnych porad
z kasa to nie problem pomalu i do celu
a co sadzicie o tej turbince gt2554 ma ses ja montowac? jak sie potem stroi takie auto?
sreyjy intercoler nie jest zbyt wydatny wiec wiekszy by sie przydal a wydech chyba tez warto odetkac?
to chyba podstawy. z tego co tu wyczytalem to silnik ma duzy potencjal i nie trzeba nic zmieniac bezpiecznie smiga na 1 bara
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Nikt złośliwie tego nie napisał. Koszty prawdziwego tuningu, swapów itp są bardzo duże. O wiele wyższe niż to się wydaje. Pamiętaj, że zmiana mocy auta musi koniecznie pociągać za sobą zmiany w zawieszeniu i układzie hamulcowym. Moim skromnym zdaniem - zajmij się doprowadzeniem auta do możliwie najlepszego stanu i ciesz się z posiadania ładnego klasyka.
Jak chcesz poczuć moc to po prostu kup jakieś sportowe auto - i tak pewnie wyjdzie taniej niż tuningowanie R11
DEMBUL
Posty: 7
Rejestracja: 19 września 2010, 03:20
Lokalizacja: cieszyn

Post autor: DEMBUL »

moze masz racje by zostawic tak jak fabryka
ale powiem szczerze ze mnie kusi cos dlubnac :]
a na czym polega przerobienie gaznika na A grupowy i co to daje?
turbo wieksze nie jest wskazane? ile wytrzymie standardowa turbawka t2 i do ilu bezpiecznie na poczatek moge podniesc cisnienie?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Podniesienie mocy wiąże się z poważną przeróbką silnika Głowica , dysze gaźnika , kolektor ssący, wydechowy. zmiany fazy rozrządu, wymiany sprzęgła, wzmocnieniem pasa przedniego tak jak na fotografii 11 str13. i wielu innych modyfikacjach. Po 2 ten opis nie jest kompletny brak jeszcze 12 stron opisu. Moim zdaniem lepiej kupić 2 autko.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
carmaker

Post autor: carmaker »

większe turbo jest wskazane bo t2 na podniesionym ciśnieniu szybciej padnie nalezy sie jeszcze zastanowić nad tym spokojnie bo silniczek już ma swój przebieg i bez podstawowego remontu zwłaszcza układu korbowego raczej dmuchanie powyżej fabrycznego ciśnienia mu dobrze nie zrobi :]
gzara

Post autor: gzara »

Moim zdaniem jeżeli chcesz mieć R11 turbo o dużo zwiększonej mocy to: sprzedaj to turbo bo go na przerabianie. Kup takie turbo za 1000zł i w to się baw, do takiej mocy i tak byś musiał wyspawać karoserie, tak jak koledzy piszą generalkę silnika też by wypadało itd...

Choć dla mnie rozsądniejsze było by kupno clio 16v albo R19 czyli nieporównywalnie większy zasób części
DEMBUL
Posty: 7
Rejestracja: 19 września 2010, 03:20
Lokalizacja: cieszyn

Post autor: DEMBUL »

ok dziekuje za odpowiedzi
ile mozna wyciagnac bezpiecznie z tego silnika na seryjnej t2?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Hmm.. ciężkie pytanie. Nikt nie zagwarantuje Ci "bezpiecznego" wyciągania z tego silnika jakiejś mocy bo ma swoje lata i przebieg. Równie dobrze może wytrzymać tydzień jak i kilka lat.

Jak chcesz się bawić to zrób generalke silnika na porządnych częściach z przystosowaniem go do większego doładowania (mocniejsze śruby, miedziana uszczelka itp itd).
ODPOWIEDZ