Strona 1 z 1

Falujące obroty 1,4 mono .

: 27 sierpnia 2010, 21:13
autor: Juri-05
Zrobiłem SWAPA. Wszystko ładnie dużo więcej mocy, prędkości też niczego sobie. Ale niepokoi mnie jedna rzecz. Falują mi obroty. Silnik pracuje na wolnych najpierw równiutko, potem schodzi na wiele niższe zaczyna chodzić jak traktor i potem znowu wchodzi na dobre. Zastanawiałem się czy silnik ten ma czujnik spalania stukowego , bo może coś z nim jest nie tak. Mam jeszcze nie podłączony 1 kruciec wychodzący z kolektora dolotowego na 1 cylinder stojąc od strony kierowcy Nie wiem gdzie ma być podłączony więc narazie go zatkałem. Wężyk wychodzący z okrągłej puszki za wtryskiem ( wygląda mi to na EGR) podłączyłem do zaworka znajdującego się przy cewce zapłonowej. Więc jeśli mi ktoś może powiedzieć co jest przyczyzną pływających obrotów to byłbym wdzięczny. Powiem że wymieniłem przewody zapłonowe i jest lepiej jak schodzi z wysokich obrotów. Ale jak delikatnie nacisne energicznie pedał to znowu schodzi na niskie. Lodoo jak chcesz pomóc to powiedz a jak nie chcesz, albo nie wiesz to proszę nie bierz udziału w rozmowie. Potrzebuję pomocy a nie Twojego stwierdzenia " nieszczelnośc na kolektorze". Co powoduje tą nieszczelność ?. To że jest nie dobrze podłączony kruciec czy uszczelka czy nie wiem co jeszcze.

: 27 sierpnia 2010, 21:26
autor: Robcio_GTT
Pewnie chodziło mu o ten wężyk ;)
A powodów może być kilka i było o tym wiele :mysli:
Najprawdopodobniej uszczelka między kolektorami :wnerw:
Lub uwalony EGR ...

: 27 sierpnia 2010, 21:43
autor: Juri-05
Robcio a możesz mi powiedzieć gdzie ten wężyk z kolektora wychodzący mam podpiąć ?.

: 27 sierpnia 2010, 21:50
autor: Robcio_GTT
Najlepiej jakbyś zrobił fotkę.
A mapsensor masz podpięty ??
EGR w kolektorze najlepiej zaślepić.

: 28 sierpnia 2010, 18:35
autor: Juri-05
Mapsensor mam podpięty. Sprawdzałem już silniczek wolnych obrotów, odpinałem lambdę. Zaślepienie EGR-u nic nie daje. Kruciec na kolektorze zaślepiłem. Czujnik temperatury na kolektorze też odpinałem. Nic to nie daje :zalamka:

: 28 sierpnia 2010, 22:13
autor: maciek od iwony
Może faktycznie gdzieś lewe powietrze zasysa :mysli:
Jak miałem taki silniczek to też mi falowały obroty ,męczyłem się z tym okropnie.
Powodów może byc wiele...
Może ten krokowy.Jak masz na podmiankę to spróbuj.
Powodzenia.

: 28 sierpnia 2010, 22:53
autor: wsmpw
a powiedz mi mistrzu czy tak sie dzieje na gazie czy na benzynie :mysli:

: 28 sierpnia 2010, 23:28
autor: Juri-05
I tutaj i tutaj. Gaz czy benzyna bez różnicy. Na gazie jak trochę pochodzi to gaśnie i nie można jej już zapalić z gazu. Tak jakby miała odcięcie dopływu gazu z butli. Jak chcesz to zapraszam :) Wpadnij browar mam może coś się zaradzi jak masz czas :).

: 30 sierpnia 2010, 07:59
autor: lodoo
Nieszczelność to nieszczelność - Twoje auto, skąd mam wiedzieć gdzie jest... Wróżka jakaś jestem czy ki chuj? Co mam narysować w paincie Twoje auto i zaznaczyć Ci gdzie jest nieszczelność i wskazać inne usterki aby auto chodziło jak nowe? Ogarnij się!
Może sam króciec, może króciec i coś jeszcze...

PS
To nie ja zamknąłem Twój poprzedni temat więc nie wyjeżdżaj mi tu z oskarżeniami...
Do tego co go zamknął (wiadomo kto :-P) apeluję o usunięcie go, gdyż teraz są 2 takie same :-P