Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Falujące obroty 1,4 mono .
Moderator: Moderatorzy
Falujące obroty 1,4 mono .
Zrobiłem SWAPA. Wszystko ładnie dużo więcej mocy, prędkości też niczego sobie. Ale niepokoi mnie jedna rzecz. Falują mi obroty. Silnik pracuje na wolnych najpierw równiutko, potem schodzi na wiele niższe zaczyna chodzić jak traktor i potem znowu wchodzi na dobre. Zastanawiałem się czy silnik ten ma czujnik spalania stukowego , bo może coś z nim jest nie tak. Mam jeszcze nie podłączony 1 kruciec wychodzący z kolektora dolotowego na 1 cylinder stojąc od strony kierowcy Nie wiem gdzie ma być podłączony więc narazie go zatkałem. Wężyk wychodzący z okrągłej puszki za wtryskiem ( wygląda mi to na EGR) podłączyłem do zaworka znajdującego się przy cewce zapłonowej. Więc jeśli mi ktoś może powiedzieć co jest przyczyzną pływających obrotów to byłbym wdzięczny. Powiem że wymieniłem przewody zapłonowe i jest lepiej jak schodzi z wysokich obrotów. Ale jak delikatnie nacisne energicznie pedał to znowu schodzi na niskie. Lodoo jak chcesz pomóc to powiedz a jak nie chcesz, albo nie wiesz to proszę nie bierz udziału w rozmowie. Potrzebuję pomocy a nie Twojego stwierdzenia " nieszczelnośc na kolektorze". Co powoduje tą nieszczelność ?. To że jest nie dobrze podłączony kruciec czy uszczelka czy nie wiem co jeszcze.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Nieszczelność to nieszczelność - Twoje auto, skąd mam wiedzieć gdzie jest... Wróżka jakaś jestem czy ki chuj? Co mam narysować w paincie Twoje auto i zaznaczyć Ci gdzie jest nieszczelność i wskazać inne usterki aby auto chodziło jak nowe? Ogarnij się!
Może sam króciec, może króciec i coś jeszcze...
PS
To nie ja zamknąłem Twój poprzedni temat więc nie wyjeżdżaj mi tu z oskarżeniami...
Do tego co go zamknął (wiadomo kto
) apeluję o usunięcie go, gdyż teraz są 2 takie same 
Może sam króciec, może króciec i coś jeszcze...
PS
To nie ja zamknąłem Twój poprzedni temat więc nie wyjeżdżaj mi tu z oskarżeniami...
Do tego co go zamknął (wiadomo kto

