Strona 1 z 2
solex Nie odpala!!!
: 25 sierpnia 2010, 08:20
autor: egonn87
Kupiłem gażnik ( czytaj ŚMIEĆ) od kolegi z forum za tuzin syczuańskich jenów k.... go mać!! I jeszcze nie wysłał mi wszystkiego co chciałem... Nie wiem ale jak w tym kraju ma być coraz lepiej skoro... no nieważne... Auto kręci ale nie moze odpalić, jest iskra, paliwo dochodzi do gażnika, świece są suche..... Gaznik wygląda jakby służył w zawodówce w celach doświadczalnych....
: 25 sierpnia 2010, 08:50
autor: stadeo92
ja mam jakiegoś solexa chcesz to ci mogę go wysłać jak będzie sprawny to się dogadamy

: 25 sierpnia 2010, 08:55
autor: carmaker
jak cie interesuje to mam solexa z c1j miał leciec na przetop ale moge ci go wysłać jak pokryjesz koszt wysyłki może coś wykombinujesz
: 25 sierpnia 2010, 09:25
autor: jjmag
zdejmij filtr powietrza i zobacz pociągając ręcznie za dzwignie gazu czy podaje paliwo, na samym dole tego gaźnika masz śrubę regulacyjną mieszanki paliwo powietrze spróbuj ją wykręcać o obrót i srawdzać czy podaje paliwo, górna śruba powietrzna powinna być wkręcona do oporu
: 25 sierpnia 2010, 09:28
autor: egonn87
Podaje paliwo, śrubą było tez kręcone.... strzela w gaznik, nawet sie paliwo zapala, strzelił tez z rury wydechowej...
: 25 sierpnia 2010, 11:21
autor: jjmag
czy aparat zapłonowy był wyjmowany? i posprawdzaj dobrze kolejnosć kabli skoro strzela to szukaj tutaj przyczyny
: 25 sierpnia 2010, 11:27
autor: egonn87
Aparat zapłnowy nie był wyjmowany, jest nowa kopułka.... nowe przewody, swiece eyquem
: 25 sierpnia 2010, 12:10
autor: jjmag
to zrób jeszcze jedną rzecz zaznacz sobie dotymczasowe ustawienie aparatu następnie ustaw na znakach koło zamachowe ze skrzynią i poszukaj nawet na żarówce zapłonu czy zgrywa się z tym ustawieniem które masz dotychczas czy nie masz źle ustawionego zapłonu i nadal się upieram nad sprawdzeniem podłączenia kolejności kabli bo efekty które opisujesz pokazują raczej kijowe działanie układu zapłonowego a nie samego gaźnika
: 25 sierpnia 2010, 12:37
autor: egonn87
gażnik tak czy tak powinien działać... Natomiast mam moduł...

od 1.1
: 25 sierpnia 2010, 12:53
autor: jjmag
ty zrób zdjęcie tego swojego wynalazku z tego co się orientuję 1,1 w standardzie szły na klasycznym układzie zapłonowym czyli z cewką od czasu do czasu szedł czujnik połozenia wału (tak jak u mnie) ale wraz ze zwykłą cewką
: 25 sierpnia 2010, 15:24
autor: egonn87
ja mam takiego jeszcze drugiego 5-D z modułem od 1.4 ale czy były takie fabrycznie to pewności nie mogę miec na 100%.... dokumentacji nie ma żadnej do tego... nigdzie...

! Może w Niemczech wymieniono w jakimś warsztacie tuningowym osprzęt... ale po pierwsze - calutki osprzęt od 1.4....

? i to w prawie nowym aucie z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy... i po co??

Albo pomylono tabliczki na silniku....

: 25 sierpnia 2010, 15:45
autor: stadeo92
: 25 sierpnia 2010, 15:48
autor: egonn87
Jezu.. a z czym to sie je....

: 25 sierpnia 2010, 16:14
autor: stadeo92
z r5

: 25 sierpnia 2010, 19:17
autor: macky
czy mi sie wydaje czy brakuje dyszy rozpylacza w drugiej komorze i dyszy przyspieszacza