Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

GTT czemu nie odpala

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

GTT czemu nie odpala

Post autor: Konrad K_2 »

robi tak :

http://www.youtube.com/watch?v=kaoxeOV8gFE

po zmianie głowicy - wszystko podpięte jak dawniej
vino1986

Post autor: vino1986 »

a nie jest to modol zaplonowy albo czujnik polozenia walu :?:
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

po odpieciu czujnika nie prycha
Arti

Post autor: Arti »

rozumiem, że luzy zaworowe ustawione i sprawdzona kolejność zapłonu
Maolat

Post autor: Maolat »

Za pamiętnych czasów, mojej czerwonej gtt i przy podlaczaniu wezy palia jakos stalo sie tak ze podpielismy je zle (oimyslka z wejsciem i wyjsciem) bylo podobnie. Tez sobie "prychala"
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

Arti pisze:rozumiem, że luzy zaworowe ustawione i sprawdzona kolejność zapłonu
luzy nie , koljność tak
Maolat pisze:Za pamiętnych czasów, mojej czerwonej gtt i przy podlaczaniu wezy palia jakos stalo sie tak ze podpielismy je zle (oimyslka z wejsciem i wyjsciem) bylo podobnie. Tez sobie "prychala"
a konkretniej ?
Maolat

Post autor: Maolat »

obieg paliwa, źle podłączyłem wyjście/powrót przy baku, ssało paliwo z powrotu który nie sięga do dna baku.
Arti

Post autor: Arti »

sprawdź i ustaw luzy na zaworach
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

sprawdziłem ustawiłem , mała poprawa (wiecej dymu z rury ale nadal nic
Arti

Post autor: Arti »

sprawdź jeszcze raz kolejność na spokojnie, moduł
podpięcie oraz sprawność czujnika położenia wału

a mierzyłeś sprężanie na wszelki... na każdym garku osobno?
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

Arti pisze: a mierzyłeś sprężanie na wszelki... na każdym garku osobno?
no wlasnie nie mam czym i to mnie martwi
w poniedziałek albo wtorek odholuje go do warsztatu
vino1986

Post autor: vino1986 »

ja nadal bym sie upieral ze to moze byc wina modulu zaplonowego...
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

sprawdze cisnienie - jak bedzie lipa to zmiana głowicy - jak cisnienie bedzie to elektryka
Arti

Post autor: Arti »

chyba że chcesz kupić kpl z volvo 1,7 turbo na nowych gratach
mario-s
Posty: 330
Rejestracja: 4 lutego 2010, 20:36
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: mario-s »

Arti pisze:chyba że chcesz kupić kpl z volvo 1,7 turbo na nowych gratach
To u Marcina taka posucha czy vena odpłynęła z wysoką wodą w Wiśle? :wysmiewacz:
ODPOWIEDZ