Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

klucze w babci

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

vino1986

klucze w babci

Post autor: vino1986 »

chcialem dorobic ostatnio klucze do babci zeby byly we wkladkach takie same jak w stacyjce... a z tego co zaobserwowalem to chyba sa innej dlugosci... stad moje pytanie czy babcia ma 3 rozne kluczyki :?: w sensie czy jeden pasi tylko do stacyjki drugi tylko do wkladek a trzeci tylko do korka wlewu paliwa :?: czy kurcze juz mi sie pierdzieli w bani cos i da sie na jeden przerobic tak jak mi sie na poczatku wydawalo zeby wszedzie pasil :?:
jjmag

Post autor: jjmag »

może być tak że będziesz potrzebował 2 różne ale raczej na pewno nie trzy, zazwyczaj ten od korka wlewu pasował do zamków w furtkach
vino1986

Post autor: vino1986 »

wiesz pytam bo w sumie sa 3 rozne dlugosci... mam jeden od wlewu drugi od zamka i trzeci od stacyjki... w sumie to jeszcze z 4 sa ale widze ze kazdy sie rozni od drugiego stad moje pytanie... :)
jjmag

Post autor: jjmag »

przyłóż jeden do drugiego od strony grotu i sprawdź czy nacięcia na kluczach się pokrywają, możesz mieć jeden w twoim przypadku ten najdłuższy do wszystkiego z tego względu że zazwyczaj zamek bagażnika i wlew paliwa mają najmniejsze zabezpieczenie pod względem zapadek następnie furtki a najbardziej zabezpieczona była satycjka.
pomimo tego że ten najdłuższy nie będzie chował się do końca w zamku drzwi czy wlewu może otwierać wszystkie zamki odpowiedzialne są za to pierwsze 4 lub 5 (wlew furtki) nacięć od grotu kluczyka
vino1986

Post autor: vino1986 »

wychodzi mi na to ze stacyjka jest druga co do dlugosci... wkladki boczne maja najdluzszy a wlew paliwa najmniejszy... kurde tak to jest jak sie szczepia furke z innych samochodow i kazdy element ma swoj kluczyk... najlepiej by bylo jak by byl jeden no moze max dwa...
jjmag

Post autor: jjmag »

zawsze możesz dokupić komplet wkładek i zejdziesz do 2 w ostateczności jak chcesz to Ci.ę nawiędzę w niedalekiej przyszłości i wystarczy ci jeden zwykły płaski śrubokręt żeby otworzyć i uruchomić samochód
vino1986

Post autor: vino1986 »

juz wiem... kolo co dorabia klucze mi naswietlil sprawe... sa trzy klucze... do stacyjki do wkladek i do korka wlewu paliwa... i mowi ze nie moze byc inaczej... jutro ma mi poprzerabiac wkladki na jeden klucz i dorobic go w dwuch kopiach i dorobic drugi klucz do wlewu paliwa... wiec mozna w sumie temat zamknac... :)
jjmag

Post autor: jjmag »

to co nie chcesz na śrubokręt :lol: jeden a uniwersalny :dokuczacz:
vino1986

Post autor: vino1986 »

nie dal bys teraz po rencie rady... ale po co srobokret jak mozna porcelanke uzyc :P
jjmag

Post autor: jjmag »

porcelanka jest dobra dla debili, otwórz tak żeby nikt nie słyszał i odjedź tym autem to jest sztuka a szybę wybić to kazdy prymityw potrafi ;P
vino1986

Post autor: vino1986 »

no to zesmy se pogodali... bedzie tego dobrego... temat do zamkniecia :P
Zablokowany