Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Sprzęgło - problemy, problemy, problemy...

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Sprzęgło - problemy, problemy, problemy...

Post autor: egonn87 »

Załozyłem nowe sprzęgło kompletne z łożyskiem ( zamiennik Hart - ale chyba wiedzą co robią?! ) , kupiłem sprzęgło trochę niepotrzebnie, bo okazało się, że wina leżała najprawdopodobniej po stronie żle założonej tarczy - tzn. tarcza była załozona na odwrót przez poprzedniego właściciela i się ślizgało i tąpało, o czym kiedys pisałem, noo... niestety trochę na tym przejeżdziłem... Ale do rzeczy - po zamontowaniu okazało się, że nie jest dobrze - przy ruszaniu, zaraz po włączeniu biegu słychac jakby takie rzężenie i przy powolnym, bardzo spokojnym puszczaniu sprzęgła nie ma już tąpania ( szarpnięcia), ale jest odczuwalne drganie, tak nie powinno być, mozna sie załamać po takiej naprawie... :| Ktoś ma jakieś sugestie??
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sprzęgło - problemy, problemy, problemy...

Post autor: tommies »

A może te nowe jest nierówne, albo już przypaliłeś :)
Ewentualnie te stare sprzęgło tak załatwiło koło, że nowe nie przylega jak powinno.
No zawsze też pozostaje szrotowata skrzynia bez oleju :)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Może się dotrze... :lol: :rotfl: Ale jeżdziło się ostro... a co tam, wazne że jeżdzi nie... potem się naprawi....
vino1986

Post autor: vino1986 »

kolo zamachowe moglo sie lekko wytrzec jak juz takie mody robil koles poprzedni... do tego katowanie... i moze miec delikatne bicie... ale raczej w to bym watpil...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Mam jeszcze takie pytanie - tarcza sprzęgłowa powinna być załozona wypustem do silnika czy do skrzyni???
wsmpw

Post autor: wsmpw »

masz na niej napisane ale raczej do skrzyni
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

ślizgać się mogło bo tarcza była już zdarta a ty teraz założyłeś na odwrót i masz efekty.
powinna być założona dłuższym wypustem do silnika i pewnie założyłeś na odwrót i ci te sprężyny w tarczy trą o śruby przy kole na silniku. lepiej to sprawdź bo będzie po tarczy
tel. 694-451-356
Obrazek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jak jest tak jak mówisz to już pewnie jest po tarczy...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

No to teraz powiedziałeś coś zupełnie innego niż do tej pory słyszałem, dlaczego dłuższym wypustem do silnika???
A tu ktoś w tym temacie na forum p206 napisał, że ma być wypustem do docisku... Zamieścił rysunek... http://www.206club.net/showthread.php?t=59345
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak skladasz to sie nie da w dwie strony gdyz tarcza zapiera sie o zamach i nie da sie tego skrecic


tak przynajmniej bylo we wszytkich 1,8 /2,0 oraz subaru ktore skladalem
Ostatnio zmieniony 25 czerwca 2010, 10:21 przez -=wasq=-, łącznie zmieniany 1 raz.
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

tu się da raczej zle złożyć. No to jak w końcu ma być złożona ta tarcza Ktoś wie??? ale na pewno! :P Wg mnie to powinno być wypustem, zeby jakoś tę tarcze przesuwało...
jjmag

Post autor: jjmag »

z tego co pamietam wypustem w stronę koła zamachowego bo inaczej będzie się ślizgać szczególnie gdy będzie już tarcza trochę podjechana
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a z tego co ja pamiętam to wypustem w stronę skrzyni, pamiętam jak na ten wypust zakładałem tulejkę centrującą przy dokręcaniu docisku, która wewnątrz trzymała tarczę a na zewnątrz dotykała słoneczka... :mysli:
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

hehe.... no to mamy dwie różne szkoły....
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

wystającą częścią tarczy sprzęgłowej w stronę skrzyni biegów tak przynajmniej widzę z rysunków ze serwisówki
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ