Strona 1 z 1
Obudowa filtra powietrza C2J - pytanie o jeden duperel...
: 17 czerwca 2010, 15:14
autor: egonn87
Mam pytanie - do czego może służyć otwór, dość duży okrągły w obudowie filtra ( w jego dolnej części) znajdujący się za filtrem, czyli już w tym miejscu gdzie oczyszczone powietrze przeszło przez filtr i dostaje się do gaznika, wygląda na fabryczny... Jest mały otwór służący do regulacji, jest otwór od odmy, no a ten trzeci do czego służy...

?
: 18 czerwca 2010, 17:11
autor: djmonkey
jak możesz to zrób jakieś zdjęcie. no u mnie w puszcze mam tylko od odmy i regulacji obrotów
: 18 czerwca 2010, 18:17
autor: egonn87
Już zaślepiłem dawno to coś.... Może zrobię fotę w wolnym czasie Natomiast jeśli masz webera, to miałbym kilka pytań i... fajnie byłoby jakbyś własnie mógł zrobić mi fotę jak jest przy weberze zamontowana linka od gazu... Nie otwiera mi drugiej przepustnicy... w ogóle, juz kombinowałem ze spręzynami itd. ale nic nie pomogło... Mam linkę od C3J, musiałem przerabiac mocowanie:/
: 19 czerwca 2010, 12:55
autor: djmonkey
ok fotki zrobię na niedzielę
: 3 lipca 2010, 09:08
autor: unikorn
Ten otwór jest na dolot z odmy.
A druga przepustnica nie otwiera Ci się bo pewnie jest spierdzielona.
Jest tona informacji na ten temat na forum. Wystarczy tylko poszukać.
: 16 listopada 2010, 22:43
autor: wilku
To jesli chodzi o dolot mam pytanie, przed filtrem powietrza, na dolocie mam taki druciany przełącznik jakby, otwarte światło tej rury doprowadzającej powietrze, zamknięte światło tej rury. Na zamkniętej pozycji silnik działa dobrze, otwieram i zaczyna się dusić i gasnąć. Co to jest? Po co? Jaka pozycja jest poprawna?
: 16 listopada 2010, 22:48
autor: Robcio_GTT
Nie jestem pewien, ale chyba chodzi ci o termostat.
Jak silnik jest zimny, do filtra wpada ciepłe powietrze z kolektora.
Jak się nagrzeje, to klapka się otwiera doprowadzając zimne powietrze.
: 16 listopada 2010, 23:59
autor: wilku
Nie, nie, to ewidentnie manualne jest.
Zaznaczyłem czerwonym kółkiem o co mi chodzi:), pierwszy raz z tym się spotykam. Czy moze mieć to wpływ na mułowatość samochodu lekką?
: 17 listopada 2010, 00:15
autor: tommies
To przełącznik LATO/ZIMA
W niektórych filtrach był montowany właśnie manualny a nie automatyczny. Jak masz instalację LPG to zostaw jak jest. Niestety LPG lubi ciepełko, nie zmieniaj położenia wlotu rury ssącej - cholerne LPG potrafi źle pracować jak mu dostarcza się czystego zimnego powietrza.
: 17 listopada 2010, 00:23
autor: wilku
Aha, rozumiem. Pewne jest jedno, że calość trzeba wyczyścić i uszczelnić, bo jak psiknąłem starterem do środka, to większość na łączeniu, poszła na bok:)