Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Obudowa filtra powietrza C2J - pytanie o jeden duperel...

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Obudowa filtra powietrza C2J - pytanie o jeden duperel...

Post autor: egonn87 »

Mam pytanie - do czego może służyć otwór, dość duży okrągły w obudowie filtra ( w jego dolnej części) znajdujący się za filtrem, czyli już w tym miejscu gdzie oczyszczone powietrze przeszło przez filtr i dostaje się do gaznika, wygląda na fabryczny... Jest mały otwór służący do regulacji, jest otwór od odmy, no a ten trzeci do czego służy...???
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak możesz to zrób jakieś zdjęcie. no u mnie w puszcze mam tylko od odmy i regulacji obrotów
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Już zaślepiłem dawno to coś.... Może zrobię fotę w wolnym czasie Natomiast jeśli masz webera, to miałbym kilka pytań i... fajnie byłoby jakbyś własnie mógł zrobić mi fotę jak jest przy weberze zamontowana linka od gazu... Nie otwiera mi drugiej przepustnicy... w ogóle, juz kombinowałem ze spręzynami itd. ale nic nie pomogło... Mam linkę od C3J, musiałem przerabiac mocowanie:/
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ok fotki zrobię na niedzielę
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

Ten otwór jest na dolot z odmy.

A druga przepustnica nie otwiera Ci się bo pewnie jest spierdzielona.
Jest tona informacji na ten temat na forum. Wystarczy tylko poszukać.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

To jesli chodzi o dolot mam pytanie, przed filtrem powietrza, na dolocie mam taki druciany przełącznik jakby, otwarte światło tej rury doprowadzającej powietrze, zamknięte światło tej rury. Na zamkniętej pozycji silnik działa dobrze, otwieram i zaczyna się dusić i gasnąć. Co to jest? Po co? Jaka pozycja jest poprawna?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

Nie jestem pewien, ale chyba chodzi ci o termostat.
Jak silnik jest zimny, do filtra wpada ciepłe powietrze z kolektora.
Jak się nagrzeje, to klapka się otwiera doprowadzając zimne powietrze.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Nie, nie, to ewidentnie manualne jest. Obrazek

Zaznaczyłem czerwonym kółkiem o co mi chodzi:), pierwszy raz z tym się spotykam. Czy moze mieć to wpływ na mułowatość samochodu lekką?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

To przełącznik LATO/ZIMA
W niektórych filtrach był montowany właśnie manualny a nie automatyczny. Jak masz instalację LPG to zostaw jak jest. Niestety LPG lubi ciepełko, nie zmieniaj położenia wlotu rury ssącej - cholerne LPG potrafi źle pracować jak mu dostarcza się czystego zimnego powietrza.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Aha, rozumiem. Pewne jest jedno, że calość trzeba wyczyścić i uszczelnić, bo jak psiknąłem starterem do środka, to większość na łączeniu, poszła na bok:)
ODPOWIEDZ