Strona 1 z 3

Wybór klocków do r5

: 16 lutego 2010, 09:30
autor: jakobs18
Witam co polecacie jakie klocki do piąteczki


klocki TRW-Lucas, cena 65 PLN/kpl. â�� z czujnikiem zużycia



ATE 118 PLN/kpl

Bosch 82 PLN/kpl

Jurid 89 PLN/kpl

Pagid 112 PLN/kpl

Włoskie LPR 53 PLN/kpl


Czy moze cos innego teraz mam klocki Ferodo FSL 440 a tarcze girling wczesniej miałem klocki gilring to polecały szybko.

: 16 lutego 2010, 15:01
autor: vino1986
kup Juridy moim zdaniem marka jest naprawde dobra... ja mam w dostawczym trzepe kilometry i naprawde daja sobie rade... duzej tylko sie na Textarach jezdzi ale i cena prawie 70zl w moim przypadku wieksza :]

: 16 lutego 2010, 15:12
autor: -=wasq=-
lucas moze byc


a nie maja tam u ciebie valeo ??

: 16 lutego 2010, 15:37
autor: jakobs18
to z neta mam te ceny a w sklepie moze i maja nie wiem popytam o valeo. ogolnie mam te tarcze cienkie 8mm i to jest chujnia bo silnik mam 1,4 buda od 1.1 i moze dlatego tak leca.

: 16 lutego 2010, 15:46
autor: jjmag
a czym według ciebie rózni sie buda 1,1 a 1,4 co ty nowa historie motoryzacji tworzysz :uoee: nawet blok silnika jest taki sam

: 16 lutego 2010, 16:33
autor: -=wasq=-
numer klockow do cienkich tarcz
598080 valeo
fdb881 ferodo
20634 textar

: 16 lutego 2010, 19:55
autor: jakobs18
buda niczym ale tu jest mowa o hamulcach

: 16 lutego 2010, 19:57
autor: wsmpw
jakobs18 pisze:buda niczym ale tu jest mowa o hamulcach
są takie same moze masz kijowe klocki poprostu i tyle ewentualnie nie cofajace sie zaciski

: 17 lutego 2010, 09:16
autor: jakobs18
mam tarcze 8 mm nie ma ich co porównywać ze sprawnoscią tych co maja 12 mm takie jest moje zdanie jak sie myle niech mnie ktos naprowadzi;d

: 17 lutego 2010, 09:21
autor: jjmag
najpierw to zacznij sprawdzac szczęki i samoregulatory w nich czy pracuja prawidłowo i odbijają tak jak powinny cylinderek czy gumka na nim jest cała i nie jest skorodowany a dopiero potem patrz tarcze ja na żyletkach praktycznie stawałem dęba

: 17 lutego 2010, 10:56
autor: djmonkey
kup tarcze i klocki bo te tarcze jak żyletki są i hamowanie się poprawi i to znacznie . samoregulatory można sprawdzić zaciągając ręczny na 2 lub 3 ząbki tak aby tylne koła nie hamowały wsiadasz w autko jedziesz i hamujesz jak się poprawi to jest tył do roboty jest.

: 17 lutego 2010, 11:07
autor: jjmag
djmonkey pisze:. samoregulatory można sprawdzić zaciągając ręczny na 2 lub 3 ząbki tak aby tylne koła nie hamowały
a samoregulatory w zaciskach czyli inaczej prowadnice zacisków nie myl przodu z tyłem a po drugie u mnie na 3 ząbku ręczny juz trzyma i prawidłowo nie powinien brać puźniej niz na 5 jeżdząc na biołoruś tak nas wyszkolili że jezeli do 5 ząbka nie brał reczny to miałes cofke i nie przejechałeś przez granicę ;P

: 17 lutego 2010, 11:41
autor: djmonkey
Właśnie jak podciągniesz szczęki ręcznym (zmniejszy się szczelina między okładzinami a bębnem) to przód się poprawi bo z tyłu cylinderki nie odbiją tylko będą zaraz przy szczękach mniej płynu hamulcowego pójdzie na tył a więcej na przód . Wiem jak miałem u siebie i jak mi diagnosta pokazywał jak byłem sprawdzać heble bo coś z przodu słabo hamowało. po 2 nie zamierzam się z nikim kłócić czy wymądrzać :P

: 17 lutego 2010, 11:49
autor: jjmag
to co mam jeździć z palącą się kontrolka od ręcznego nie wybaczcie ale to jakaś paranoja podchodzisz do tego całkowicie od dupniej strony jeżeli mu wydziera klocki notorycznie z przodu to sprawdzasz tył czy szukasz przyczyny z przodu, powiedz dla diagnosty żeby w ten sposób sprawdził w mesiu gdzie ręczny a szczęki z tyłu to 2 oddzielne układy :wysmiewacz:

: 17 lutego 2010, 11:52
autor: djmonkey
Sprawdzał bym przód ale sprawa przeszła do samoregulatorów więc sugerowałem się tyłem :] :P