Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Renault Fluence

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Sweeper

Renault Fluence

Post autor: Sweeper »

korzystając ostatnio z okazji odwiedziłem salon i zrobiłem kilka zdjęć...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i co ciekawsze... pokusiłem się o zestawienie najtańszego Fluence z najtańszą Octavią
przewaga Renault jest znacząca pomimo wyższej o 1200 zł ceny
Maolat

Post autor: Maolat »

Nie powiem wygląda smakowicie! Miałeś okazję usiąść w środku?
Wygląda na dość sporawe, ciekawe tylko jak to wygląda w praktyce :)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Zajebiaszcze autko.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Sweeper

Post autor: Sweeper »

tak - obejrzałem dokładnie autko
wymiarami jest większe od Megane ale mniejsze od Laguny
Renault zarzeka się, że samochód nie jest rywalem Octavii, ale robi wszystko w kierunku aby tak właśnie było
nawet pojawił się krok wstecz - kluczyk ze stacyjką zamiast karty
minus do Octavii to 4 d a nie 5D i bagażnika nie da się tak przystosować do przewożenia
większych bagaży

wrzuciłem na naszą stronę krótki tekst i tabelę z porównaniem:
http://www.renault5.pl/?pl_renault-flue ... galeria,41
unikorn

Post autor: unikorn »

Sweeper pisze:wrzuciłem na naszą stronę krótki tekst i tabelę z porównaniem:
http://www.renault5.pl/?p...-fotogaleria,41
...ech... miotła w garść ;P
Sweeper

Post autor: Sweeper »

hehe - sorry, ale wklejam to tak jak generuje się kod na stronie PIKURa ;)
nie mam czasu na czyszczenie htmla ;P
unikorn

Post autor: unikorn »

od tego jestem ja ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

na tych kołach wygląda komicznie...
małe kółka i wielkie szpary w błotnikach :mrgreen:
wnętrze wygląda schludnie, ale nie podoba mi się w renówkach, że tunel środkowy nie przechodzi w deskę tylko są to jakby 2 osobne kawałki...
obrotomierz zamieniony być powinien z prędkościomierzem ;-)
ledy do lamp...

piszesz, ze przewaga nad octavią jest... mimo iż renówka droższa i nie ma dzielonej klapy bagażnika, co w octavii jest po prostu genialne...

nie przemawia do mnie to auto...

jest bezpłciowe, bez wyrazu, takie "zwykłe"... nie wróżę mu żadnego sukcesu...
konradmk

Post autor: konradmk »

dodam jeszcze że fatalna bryła przodu - wygląda jak thalia dla zamożnych, no i te felgi - tak się nie sprzedaje samochodów. Jaki to salon?
pavko

Post autor: pavko »

Lodoo pisze:piszesz, ze przewaga nad octavią jest... mimo iż renówka droższa i nie ma dzielonej klapy bagażnika, co w octavii jest po prostu genialne...
Popatrz na rozstaw osi ;) I wszystko będzie jasne (nie w sensie dzielonej kanapy, ale np. zachowania na drodze). No i pozatym co to za prestiż jeździć samochodem z ptakiem... Romb (wersja dla grzecznych) na masce musi być ;). Mi osobiście podoba się w czarnej perle z grafitową tapicerką, na fabrycznych alu 16" posadzona tak -35.
vino1986

Post autor: vino1986 »

pavko pisze:na fabrycznych alu 16" posadzona tak -35.
czyli juz nie fabryka... mnie sie tak srednio podoba... ale to kwestia gustu... moze jak wersje sport wypuszcza bedzie lepiej sie prezentowac... i bedzie pewnie wtedy tak jak by Lodoo chcial z tym licznikiem ze obrotek zamieniony z predkosciomierzem... 8-)
Sweeper

Post autor: Sweeper »

fakt, przód nie jest powalający ale samochód zachowuje maksimum rezerwy aby objąć jak najszerszą grupę gustów
dla mnie jest to lekkie uwstecznienie rozwoju stylistycznego i technologicznego w stosunku do MIII czy LIII, ale zrobione jest to z myślą o klientach właśnie Skody...

brak dzielonej tylnej kanapy uważam za poważny minus w stosunku do Skody, ale jak zauważył pavko rozstaw osi, długość i szerokość mówią wszystko

Lodoo jak Fluence jest bezpłciowy to ciekawe co powiesz o Octavii :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

taka sama...
jak 90% dzisiejszych aut...
też mi się nie podoba, ale jakbym miał wybrać między tymi 2, to bym wziął octavie :-P
vino1986

Post autor: vino1986 »

Lodoo pisze:też mi się nie podoba, ale jakbym miał wybrać między tymi 2, to bym wziął octavie :-P
ja tez szczegolnie wersje RS z dizelkiem pod maska :-P
Sweeper

Post autor: Sweeper »

ee ale to już daleko idąca przesada
konkurentem dla wersji combi czy RS jest Megane
Fluence to bezpośredni strzał w Octavie hatchback
ODPOWIEDZ