Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Szarpanie przy ruszaniu/ zmianie biegów
Moderator: Moderatorzy
Szarpanie przy ruszaniu/ zmianie biegów
Czy szarpanie i stuk przy włączaniu 1. i 2. biegu może być spowodowane uszkodzoną skrzynką??? dodam ze skrzynia chodzi cicho, czy może to być spowodowane sprzęgłem?? sprzęgło bierze bardzo nisko jak na r5... Na 3 biegu już prawie nie czuć żadnego szarpania...
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
na prawej półosi mam luzy, na lewej nie bardzo, jedynie wyciek potęzny, wczesniej miałem półosie z jeszcze większymi luzami, bardziej zużyte i po zamianie wydawało mi się jakby mniej szarpało... a może to było tylko złudzenie...? Ale w zasadzie to od półosi mogłoby być takie szarpanie??? Wydawało mi się, że półosie jak są zużyte, to jest stuk przy skręcie.... ale o szarpaniu nic nie słyszałem... Jeszcze to sprzęgło trzeba by sprawdzić... Ale gdzie dokł. tę podkładkę podłożyć??
ja chciałem się podpiąć pod temat odnośnie skrzyni biegów, mam pewien problem z ich wchodzeniem.
A dokładniej - co do jedynki - kiepsko wchodzi, raz lepiej raz gorzej, ale zazwyczaj muszę po dwa razy do niej podchodzić i trzeba być Schwarzenegerem żeby ją wcisnąć podczas jazdy (ja jeżdżę w takich miejscach że potrzebuję czasem zredukować na jedynkę).
Sprzęgło jest dobre, może nie najnowsze ale chodzi ładnie i trzyma.
No i wsteczny - tu jest jeszcze gorzej.
Sprawa wygląda w ten sposób że czasem po prostu go "gubię" - jadę tu, jadę tam, zawrócę na wstecznym, a następnym razem jak chcę wrzucić to jest zonk - podnoszę pierścień, przesuwam dźwignię w lewo i do góry już nie pójdzie, jakby się obijała - wyjście mam takie że muszę wysiąść, sięgnąć ręką pod silnik i wcisnąć ręką wybierak do skrzyni i wtedy wejdzie.
Wiem, że powinienem był to napisać teraz na początku, ale to i tak nie zmieni za bardzo problemu, bo nie jestem w stanie wymienić poduszek - mam tylko 17 lat, podstawowy zestaw kluczy i stary lewarek.
Prawdopodobnie sypnęła się poduszka tylna, ta bliżej przegrody, bo kiedy ruszam zbyt gwałtownie do tyłu słychać głośne łupnięcie. Z ojcem obczaiłem że silnik szybko się przechyla podczas ruszania, podnosi się z tej poduszki i jakąś częścią uderza o którąś część nadwozia.
Ale gubienie wstecznego to chyba jest sprawa luzów na wybieraku, nie prawdacie?
A dokładniej - co do jedynki - kiepsko wchodzi, raz lepiej raz gorzej, ale zazwyczaj muszę po dwa razy do niej podchodzić i trzeba być Schwarzenegerem żeby ją wcisnąć podczas jazdy (ja jeżdżę w takich miejscach że potrzebuję czasem zredukować na jedynkę).
Sprzęgło jest dobre, może nie najnowsze ale chodzi ładnie i trzyma.
No i wsteczny - tu jest jeszcze gorzej.
Sprawa wygląda w ten sposób że czasem po prostu go "gubię" - jadę tu, jadę tam, zawrócę na wstecznym, a następnym razem jak chcę wrzucić to jest zonk - podnoszę pierścień, przesuwam dźwignię w lewo i do góry już nie pójdzie, jakby się obijała - wyjście mam takie że muszę wysiąść, sięgnąć ręką pod silnik i wcisnąć ręką wybierak do skrzyni i wtedy wejdzie.
Wiem, że powinienem był to napisać teraz na początku, ale to i tak nie zmieni za bardzo problemu, bo nie jestem w stanie wymienić poduszek - mam tylko 17 lat, podstawowy zestaw kluczy i stary lewarek.
Prawdopodobnie sypnęła się poduszka tylna, ta bliżej przegrody, bo kiedy ruszam zbyt gwałtownie do tyłu słychać głośne łupnięcie. Z ojcem obczaiłem że silnik szybko się przechyla podczas ruszania, podnosi się z tej poduszki i jakąś częścią uderza o którąś część nadwozia.
Ale gubienie wstecznego to chyba jest sprawa luzów na wybieraku, nie prawdacie?