Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Tak funkcjonuje termostat - animacja

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pomarancz

Tak funkcjonuje termostat - animacja

Post autor: pomarancz »

Ello
Pod linkiem jest ciekawa animacja na temat krazenia plynu chlodniczego.
Jest po dojczu ale przejzysta bardzo:)
Heizung to nagrzewnica dla dociekliwych.
Text ktory sie pokazuje pod spodem nie wymaga w tym momencie tlumaczenia bo wszytko widac jak na dloni:)
Przy wysokim obciazeniu silnika (jak ktos z obrotow nie schodzi) calosc plynu tloczona jest przez chlodnice.

http://www.veredlungschemikalien.basf.d ... mation.swf
vino1986

Post autor: vino1986 »

pomarancz pisze:Przy wysokim obciazeniu silnika (jak ktos z obrotow nie schodzi) calosc plynu tloczona jest przez chlodnice.
nom pod warunkiem ze uszczelka pod glowica jest dobra :-P :-P :-P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no średnia ta animacja - bo przez nagrzewnicę leci cały czas płyn, nawet jak silnik jest zimny...
a czym wyższa temperatura tym większa ilość płynu jest kierowana na chłodnicę, ale przez nagrzewnicę tak czy inaczej cały czas leci płyn...

do tego ten schemat ma się nijak do rozwiązania w renówkach, gdzie termostat nie jest "przełączny" a jedynie "otwierający drogę"... nawet nie wiem, czy w jakiejś innej marce jest takie rozwiązanie...

Jak ktoś nie ma pojęcia to może jedynie zmylić...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

no tak jak pisze Lodoo, wg mnie to też jakieś dziwne rozwiązanie ... i własnie nijak sie to ma do naszych rozwiązań technologicznych silników ;-)
ODPOWIEDZ