Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
"Ta kierownica sportowa nie ma homologacji do tego mode
Moderator: Moderatorzy
"Ta kierownica sportowa nie ma homologacji do tego mode
Takie zdanie jak w temacie usłyszałem od diagnosty na badaniu technicznym... Mam kierownicę z turbo w zwykłej R5 i tak mnie to trochę zastanawia dlaczego niby nie mogę jej mieć zamontowanej, przecież czy to jest jakaś różnica???? Fakt faktem, że nie mam tej nakładki plastikowej, tylko śruby są na wierzchu... no ale czy jakbym miał kompletną, to by nic nie powiedział??? nie wiem czy już był taki temat, ale będę wdzięczny za jakieś wypowiedzi na ten temat.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Naklejka akurat wydaje mi się ważna, ale z ta kierownicą to już przegioł
Ja jeżdżę do takiego diagnosty że jak znajdzie ci coś nie tak to daje wizytówkę do warsztatu swojego syna, gdy do niego wrócisz to dzwoni do syna i się pyta czy było u niego auto takie i takie do zrobienia to i to, jak byłeś to nawet tego nie sprawdza tylko podbija a jak nie to sprawdza i stwierdza że np. Hamulce masz nadal nie sprawne.
Ja jeżdżę do takiego diagnosty że jak znajdzie ci coś nie tak to daje wizytówkę do warsztatu swojego syna, gdy do niego wrócisz to dzwoni do syna i się pyta czy było u niego auto takie i takie do zrobienia to i to, jak byłeś to nawet tego nie sprawdza tylko podbija a jak nie to sprawdza i stwierdza że np. Hamulce masz nadal nie sprawne.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
rocker pisze:Przeca homologacja na orginale jest na samym wierzchu?
to się nazywa GŁĘBOKIE ZACOFANIE DIAGNOSTY

Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2009, 19:17 przez maciek od iwony, łącznie zmieniany 1 raz.
czepiać się mogą a przepisy są jasne co wchodzi w przegląd techniczny
więc Pan diagnosta może pospierdalać ze swoimi teoriami...
a tutaj pełny link do rozporządzenia: http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250.htm
Kod: Zaznacz cały
DzU nr 227 z 2003 r, poz 2250
1) zgodności faktycznych danych pojazdu z zapisanymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie, dotyczących danych identyfikacyjnych i technicznych pojazdu, a także prawidłowości oznaczeń i stanu tablic rejestracyjnych; dla pojazdów niezarejestrowanych dopuszcza się ustalenie faktycznych danych pojazdu na podstawie oględzin;
2) stanu technicznego ogumienia;
3) prawidłowości działania, ustawienia i własności świetlnych świateł zewnętrznych;
4) stanu technicznego, skuteczności i równomierności działania hamulców;
5) prawidłowości działania urządzeń sygnalizacyjnych;
6) prawidłowości działania układu kierowniczego, stanu technicznego jego połączeń oraz wielkości ruchu jałowego koła kierownicy;
7) stanu technicznego zawieszenia;
8) prawidłowości ustawienia i zamocowania kół jezdnych;
9) stanu technicznego nadwozia, podwozia i ich osprzętu oraz przedmiotów wyposażenia;
10) stanu technicznego układu wydechowego, a w uzasadnionych przypadkach - na pomiarze poziomu hałasu zewnętrznego na postoju;
11) emisji zanieczyszczeń gazowych lub zadymienia spalin;
12) spełniania warunków dodatkowych dla pojazdów określonych w rozporządzeniu o warunkach technicznych i w przepisach o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, jeżeli pojazd jest przystosowany do przewozu tych towarów.
a tutaj pełny link do rozporządzenia: http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250.htm