Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wspomaganie w C1J

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wysokiR19

Wspomaganie w C1J

Post autor: wysokiR19 »

Witam
jak w temacie chciałbym się dowiedzieć czy można założyć wspomaganie kiery do C1J?
Czy pompa z 1,7 podejdzie?
jak jest napędzana?
Może jakieś zdjęcia, opisy.
Z góry dzięki pozdro
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wspomaganie w C1J

Post autor: tommies »

Pompa z 1.7 jest inna.

Do 1.4 tez sa pompy, ale koniecznie musi byc model z kolem na pasek typowo klinowy a nie wielorowkowy. Baccara w 5 miewala, i w 19 przy silniku C3J rzadko ale mozna bylo trafic

Obrazek

Zawsze tez mozna zalozyc elektrohydrauliczna z rapida czy clio

Obrazek

No i oczywiscie musisz miec maglownice do wersji ze wspomaganiem (to samo co clio 1 tylko drązki trzeba zmienic od 5) i nie dam glowy, ale chyba kolumna kierownicza jest inna albo ma inne mocowanie do maglownicy

Obrazek

A tak to wyglada w 1.7 ktorego mam.

Obrazek

Tak czy inaczej musisz liczyc sie z wydatkiem ok 500 PLN lub wiecej
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

magiel z R19 pasuje plug and play - trzeba tylko wymienić końcówki drążków - no i ewentualnie łącznik magla z kolumną - musi być kwadrat a nie wałek wieloklinowy
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Maglownicę założę z r19 (bo mam 19), żaden problem.
Tylko chodzi o pompę.
Aha i czy ta pompa napędzana jest tym samym paskiem co pompa wody i alternator?
Może ktoś ma taką sprawna na sprzedaż??
unikorn

Post autor: unikorn »

Łatwiej by chyba było z elektryczną.
vino1986

Post autor: vino1986 »

unikorn pisze:Łatwiej by chyba było z elektryczną.
dokladnie bedziesz mial mniej problemu z instalacja takiej niz ze zwykla napedzana z paska...
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

i tak i nie :)
Temat troszke przerabialem i np w clio jest to z niewiadomych mi przyczyn serowane 3 lub 4 przekaznikami w zaleznosci od wersji ;)
W dieslu w wersji testowej aby to uproscic zamierzam zrobic jeden przekaznik podlaczony pod swiatla - nie bedzie to obciazalo przy rozruchu, lub tez zastosowac jakis czasowy i podpiac normalnie pod elektrozawór.
W benzynie o tyle prosciej, ze mozna przekaznik pod zaplon podpiac.

Zupelnie inna kwestia jest to, ze pompy te w pozniejszej wersji sa dosc awaryjne, szukaj wiec tej wczesniejszej ze zbiorniczkiem okraglym i z dluga szyjka - na foto jest ta pozniejsza awaryjna wersja.
wysokiR19

Post autor: wysokiR19 »

Na allegro jest ta,,awaryjna" pompa...
Może jednak ktoś miał by taka na sprzedaż, bo pewnie ciężko będzie znaleźdź:/
ODPOWIEDZ