Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wspomaganie w C1J
Moderator: Moderatorzy
Wspomaganie w C1J
Witam
jak w temacie chciałbym się dowiedzieć czy można założyć wspomaganie kiery do C1J?
Czy pompa z 1,7 podejdzie?
jak jest napędzana?
Może jakieś zdjęcia, opisy.
Z góry dzięki pozdro
jak w temacie chciałbym się dowiedzieć czy można założyć wspomaganie kiery do C1J?
Czy pompa z 1,7 podejdzie?
jak jest napędzana?
Może jakieś zdjęcia, opisy.
Z góry dzięki pozdro
Re: Wspomaganie w C1J
Pompa z 1.7 jest inna.
Do 1.4 tez sa pompy, ale koniecznie musi byc model z kolem na pasek typowo klinowy a nie wielorowkowy. Baccara w 5 miewala, i w 19 przy silniku C3J rzadko ale mozna bylo trafic

Zawsze tez mozna zalozyc elektrohydrauliczna z rapida czy clio

No i oczywiscie musisz miec maglownice do wersji ze wspomaganiem (to samo co clio 1 tylko drązki trzeba zmienic od 5) i nie dam glowy, ale chyba kolumna kierownicza jest inna albo ma inne mocowanie do maglownicy

A tak to wyglada w 1.7 ktorego mam.

Tak czy inaczej musisz liczyc sie z wydatkiem ok 500 PLN lub wiecej
Do 1.4 tez sa pompy, ale koniecznie musi byc model z kolem na pasek typowo klinowy a nie wielorowkowy. Baccara w 5 miewala, i w 19 przy silniku C3J rzadko ale mozna bylo trafic

Zawsze tez mozna zalozyc elektrohydrauliczna z rapida czy clio

No i oczywiscie musisz miec maglownice do wersji ze wspomaganiem (to samo co clio 1 tylko drązki trzeba zmienic od 5) i nie dam glowy, ale chyba kolumna kierownicza jest inna albo ma inne mocowanie do maglownicy

A tak to wyglada w 1.7 ktorego mam.

Tak czy inaczej musisz liczyc sie z wydatkiem ok 500 PLN lub wiecej
i tak i nie 
Temat troszke przerabialem i np w clio jest to z niewiadomych mi przyczyn serowane 3 lub 4 przekaznikami w zaleznosci od wersji
W dieslu w wersji testowej aby to uproscic zamierzam zrobic jeden przekaznik podlaczony pod swiatla - nie bedzie to obciazalo przy rozruchu, lub tez zastosowac jakis czasowy i podpiac normalnie pod elektrozawór.
W benzynie o tyle prosciej, ze mozna przekaznik pod zaplon podpiac.
Zupelnie inna kwestia jest to, ze pompy te w pozniejszej wersji sa dosc awaryjne, szukaj wiec tej wczesniejszej ze zbiorniczkiem okraglym i z dluga szyjka - na foto jest ta pozniejsza awaryjna wersja.

Temat troszke przerabialem i np w clio jest to z niewiadomych mi przyczyn serowane 3 lub 4 przekaznikami w zaleznosci od wersji

W dieslu w wersji testowej aby to uproscic zamierzam zrobic jeden przekaznik podlaczony pod swiatla - nie bedzie to obciazalo przy rozruchu, lub tez zastosowac jakis czasowy i podpiac normalnie pod elektrozawór.
W benzynie o tyle prosciej, ze mozna przekaznik pod zaplon podpiac.
Zupelnie inna kwestia jest to, ze pompy te w pozniejszej wersji sa dosc awaryjne, szukaj wiec tej wczesniejszej ze zbiorniczkiem okraglym i z dluga szyjka - na foto jest ta pozniejsza awaryjna wersja.