Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Gaźnik Solex 32 DIS problemy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Gaźnik Solex 32 DIS problemy

Post autor: krysiun »

JAk w temacie na tym co mam jest wymieniony cały zestaw ( uszczelki) naprawczy gaźnika i problem jest taki

Musze go odpalać na ssaniu jak zmniejszę na 1,5 tyś to pluje i jest plama za autem

Śruba od składu mieszanki nowa z ASO jak ją wkręcę na maxa to nie gaśnie nic się nie dzieje - i jak się ja wkręca to się cooo zamyka dopływ powietrza czy benzyny bo znowu zgłupiałem ???



O ile powinna byś wykręcona zaznaczam ze wkręcona na maxa przebija iglicą dalej nie jest równo z podstawą

Na ciepłym falują obroty śruba od wolnych czysta jak łza ale mokra od wachy - czy moze go zalewać i jak to sprawdzić ???


PLISSSS HELP
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
unikorn

Post autor: unikorn »

Hmm, ja mam w serwisówce tylko opis 32 BIS Supercharged.... Jak by co to dzwoń podeśle na mail cala ;)
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Wiesz gdzie se wsadz te swoją serwisówkę ....... do kosza :)

JA mam od ronia fajny opis gaźnika po polsku za co mu dziękuję bardzo ale nic



AAA UNIKORN to dział GTT a ty chyba nie masz gaźnika z GTT --- COFAM TO COFAM - DZIĘKI - UNIKORN HACKERZE HTML-A :)

<object width="480" height="385"><embed src="http://www.youtube.com/v/Fy-v6uOCVLk&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>


<object width="480" height="385"><embed src="http://www.youtube.com/v/CckcPMpwIQo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

<object width="480" height="385"><embed src="http://www.youtube.com/v/5cFb4UTEWYY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 21:34 przez krysiun, łącznie zmieniany 4 razy.
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
unikorn

Post autor: unikorn »

Taki gaźnik masz Pan?
Obrazek
Kali___

Post autor: Kali___ »

toz to tak ma być , a srubą od składu nie kreci sie w prawo w lewo tylko jedzie sie na analizator i przy włączonym wentylatorze sie ustawia
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

WIEMMMMMM ze srubą sie nie kręci ale w dupie to mam i tak jest źle a pali jak smok :)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

aaa i byłem na analizatorze i jak ja teraz wkręcałem to liczyłem mam o 8,5 obrotu wykręconą od maxa wkręconej :) jakby co
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
jjmag

Post autor: jjmag »

Krystian może to być głupie co teraz napiszę ale to co wyleci z wydechu spróbuj to podpalić, a już tłumacze dlaczego po ostatnim tankowaniu mi też tak leciało i dosłownie puki nie wypaliłem 30 litrów które zalałem to cały czas zostawała za mną taki ślad i obroty wariowały, a u znajomego na gaźniku w 19 żadna regulacja nie pomagała i jak normalnie pali mi 7,5 mazda to wychodziło 15
unikorn

Post autor: unikorn »

Mówiłem mu, że mu się jakieś alkohole destylują przez wydech, muuuuuuuuuuuuuuu :D
Zebrać, odsączyć i na miedzianą będzie jak znalazł.
ODPOWIEDZ