Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

jak rozebrac zawieszenie w alpie

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

vino1986

jak rozebrac zawieszenie w alpie

Post autor: vino1986 »

generalnie problem jest tego typu ze rozkrecilem calosc z przodu i nie moge drazka skretnego wyciagnac...

w jaki sposod sie go zdejmuje :?: podejrzewam ze wybija sie go w kierunku tylu... ale staram sie go wybic i nie drgnie nawet...

co sadzicie o podgrzewaniu wahacza dolnego w celu stopienia gumowych tulejek (ktore w sumie i tak zamierzam wymienic na nowe) moze to cos pomoze i latwiej bedzie calosc rozmontowac...
konradmk

Post autor: konradmk »

młotkiem
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

albo młotem
vino1986

Post autor: vino1986 »

konradmk pisze:młotkiem
albo młotem
i co trza prac :?: no i do tylu sie to wybija :?: a jezeli juz pralem dosyc dlugo i nie chce drgnac nawet :?: grzanie palnikiem mu pomoze :?:
jjmag

Post autor: jjmag »

chodzi ci o samą końcówkę w formie stożka z nakrętką od góry :?:
vino1986

Post autor: vino1986 »

wiesz tam jest drazek skretny ktory trzyma chyba tez wahacz dolny i jak sie go nie wybije to nie zdejmie sie zawieszenia...
jjmag pisze:chodzi ci o samą końcówkę w formie stożka z nakrętką od góry :?:
nawet nie bardzo wiem jak Ci to wytlumaczyc ale tam raczej stozkow nie widzialem...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jjmag - nie nie chodzi o końcówkę drążka kierowniczego...
alpina ma z przodu zamiast sprężyn drążki skrętne, tak jak ma zwykła R5 z tyłu...
jjmag

Post autor: jjmag »

Lodu dzięki za wytłumaczenie nie wiedziałem :oops:
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

zapodajesz sciagacza i juz

ale njapierw duzo odrdzewiacza
vino1986

Post autor: vino1986 »

-=wasq=- pisze:zapodajesz sciagacza i juz
moze byc 2 lub 3 ramienny i powinno pomoc :?:
bo kurde wczoraj pralem mlotkiem i smarowalem olejem i psikalem wd40 i generalnie g... pomoglo...

czyli co zalozyc z przodu sciagacz skrecic go na maxa i prac w drazek od strony budy w kierunku wahacza :?: bo mi juz pomyslu brakuje...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

nie rozbieralem w alpie

ale powinno byc tak jak w inhnych renowach otwornna pret 8 lub 10 z gwintem
vino1986

Post autor: vino1986 »

dobra drazki skretne juz poszly a teraz jak rozebrac reszte :?:
bo nie wiem w ktora manke wybijac ta srobe...
vino1986

Post autor: vino1986 »

dobra juz po zabiegu... a teraz prosze o rade jakas jak to poskladac... tam jest ta sroba ktora ma wielowypust... wchodzi ladnie w tulejke ale kiedy dochodzi do tego naciecia to staje w miejscu... stat tez pytanie
Czy wbijac na chama zeby tulejka zrobila sobie takie naciecia jak ma ta srobka :?:
Czy tez nie wiem lekko ja podszlifowac zeby weszla bez problemu :?:

chociaz przyznam ze raczej pewnie ta 2 opcja to nie zdawala by egzaminu bo to wszystko skretne...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

śruba z wielowypustem??

pokaż no jakieś fotki bo czarno to wszystko widzę... żadne nacięcia nie powinny się robić przy wbijaniu, a już na pewno nic nie szlifuj... powinno wejść w swoje miejsce na mój gust... nie robiłem tego w babuni nigdy co prawda, ale nie może być takiej rzeźby raczej.... dawaj fory dokładne jak to wszystko wygląda...
vino1986

Post autor: vino1986 »

juz po zabiegu :-D tam jest taka sroba co sie ja z przodu przykreca a z tylu jest taki grzybek... i jak masz mocowanie dolnego wahacza przykrecane pionowo do podurznicy to tam wlasnie wchodzi ten wielowypust wyfrezowany na tej srobie... pralem mlotkiem i weszlo... chodzi jak powinno... wuec narazie nie mam problemow... podejrzewam ze zaczna sie jak bede tyl rozbieral :-)
ODPOWIEDZ